  • 21. Data: 2010-11-14 17:02:55
    Temat: Re: Samsung Wave 723
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 17:53, animka pisze:
    > To ja mam pod domem:

    Jeszcze tu:
    Miasto:
    Warszawa
    Adres:
    ul. Powsińska 31
    Miejsce:
    Coffeeheaven, Sadyba Best Mall

    A tu blisko mojej matki, ale w okolice ul. Bonifacego to chyba zasięg
    nie dojdzie :-(
    Miasto:
    Warszawa
    Adres:
    my.sadyba.eu
    Miejsce:
    Sadyba (Jeziorko Czerniakowskie i okolice).

    Czy trzeba być w środku budynku np.Sadyba Best Mall, czy Korczyńska 6,
    czy na ulicy też działa? W moim mieszkaniu chyba się nie połączę :-(

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-11-16 08:08:16
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu N 14 11 2010 17:53, animka pisze:

> [...]
    zawa/

    > Ja cie kręcę! :D
    > To ja mam pod domem:
    > Hotspot
    > Miasto:
    > Warszawa
    > Adres:
    > ul. Korczyńska 6a
    > Miejsce:
    > Sadyba - Limanowskiego
    >
    > Tylko czy w mieszkaniu będzie działało czy tylko na dworzu?

    No właśnie z tymi hot spotami nie jest tak różowo jak myślisz. W
    mieszkaniu szanse minimalne.
    Kiedyś byłem w GŁ i chciałem sprawdzić jak to działa. Złapałem 3 hot
    spoty: iSpot (oficjalny dystrybutor Apple), Era i MacDonald's. iSpot
    mojej Nokii nie wpuścił, Era pozwala jedynie na odwiedzenie swojej
    strony i *nic* ponadto, jedynie MacDonald's daje pełny dostęp.
    Najlepiej wypróbuj sama. Ale nie licz że hot spotem zastąpisz sztywne
    łącze. Aż tak dobrze nie ma.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 23. Data: 2010-11-16 23:32:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-16 09:08, ALEX pisze:
> [...]
    > strony i*nic* ponadto, jedynie MacDonald's daje pełny dostęp.
    > Najlepiej wypróbuj sama. Ale nie licz że hot spotem zastąpisz sztywne

    Sąsiad dzisiaj sprawdzał na swoim HTC na balkonie. Miał Wifi. Ja jeszcze
    nie ze wszystkim nie zaznajomiłam, dopiero jutro przeczytam instrukcję.
    Na WiFi (patrzyłam w domu) miałam, a może jeszcze mam jakieś 3 nicki i
    narazie nie wiem co z tymi ludźmi zrobić!
    Telefon jest super już go mam. (LG GT 505) Czcionka może być nawet
    wielka jak ktoś chce. Ostrość w porzadku. Narazie nie mam czasu siedzieć
    nad tym telefonem, dopiero od jutra wieczorem. Jedna rzecz mnie
    zastanawia. Nie dostałam z tym telefonem w przesyłce od Orange płytki z
    programem (jakieś PC Suite czy coś w tym stylu) na ten telefon!

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-11-17 10:42:49
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Śr 17 11 2010 0:32, animka pisze:

> [...]
    > Na WiFi (patrzyłam w domu) miałam, a może jeszcze mam jakieś 3 nicki i
    > narazie nie wiem co z tymi ludźmi zrobić!

    Ja też miewam Wi-Fi w domu. Ktoś nie zabezpieczył, więc mogę się czasem
    zalogować. Ale to jest od czasu do czasu. Nie licz że hotspotem

    Ściągnij ze strony.

  • 25. Data: 2010-11-17 18:58:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-17 11:42, ALEX pisze:

    > Ja też miewam Wi-Fi w domu. Ktoś nie zabezpieczył, więc mogę się czasem
    > zalogować. Ale to jest od czasu do czasu. Nie licz że hotspotem
    > zastąpisz sztywne łącze. Aż tak dobrze nie ma.

    Te 3 osoby mają chyba założone hasło. Ja sobie tez na wszelki wypadek
    założyłam i dalej nic nie wiem co robić. Nie chcę wchodzić na telefony
    tych 3-ch ludzi, nie wiem jak sprawdzić czy przez WiFi mogę sobie po
    internecie "pobiegać" chwilę.
    Instrukcji jeszcze nie przeczytałam, bo nie mam czasu i bolą mnie oczy.
    Dopiero po niedzieli będę wyspana to poczytam.

    > Ściągnij ze strony.

    Ściągnęłam chyba z 5 programów, ze 3 zainstalowałam. Jeden to tylko do
    multimediów i na dodatek tymczasowy (płatny), drugi tylko do Bluetooth'a
    (a ja kiedyś komuś odstąpiłąm tę zabaweczkę), trzeci-z LG chce mi
    ściągać uaktualnienie oprogramowanie - pewnie na angielskie, a ja mam
    ustawienia Orange i nie chcę tego zmieniać. Jak na złość karta pamięci z
    jednego telefonu nie pasuje do tego. W tamtym san disk, a w tym powinna
    być (nie dali z telefonem!) micro sd. Bez karty w telefonie nie mogę
    przenieść tego co mam w komputerze zapisane z tamtej karty i ogólnie
    wszystko do kitu. Nie mam odpowiedniego *programu, który mi rozpozna ten
    telefon po usb*. Na giełdzie za Stodołą te karty pamięci (na dodatek o
    małej pojemności) sprzedają drogo, normalnie zdzierają z ludzi. Jakiś
    czas temu kupilam na Allegro 32 GB za 35 zł, ale okazało się, że
    uszkodzona i odesłałam nie otrzymując zwrotu pieniędzy-22 zł za
    przesyłkę w obydwie strony. Niby list polecony priorytetowy, a wysłał
    listem zwykłym, bo listonosz do skrzynki wrzucił. Cwaniaki na Allegro
    zarabiają więcej na tych przesyłkach niż na swoim - lipnym zresztą-
    towarze. Teraz muszę dokupić do telefonu kartę do 8 GB bodajże. Operę
    mam już zainstalowaną. Zainstalowałam z poziomu telefonu.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-11-17 20:31:30
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Śr 17 11 2010 19:58, animka pisze:

> [...]
    > Instrukcji jeszcze nie przeczytałam, bo nie mam czasu i bolą mnie oczy.
    > Dopiero po niedzieli będę wyspana to poczytam.
    bez urazy, ale gadasz takie bzdury, że aż mnie żeby bolą.

> [...]
    > towarze. Teraz muszę dokupić do telefonu kartę do 8 GB bodajże. Operę
    > mam już zainstalowaną. Zainstalowałam z poziomu telefonu.

    Bez urazy Animka ale gadasz głupoty.

  • 27. Data: 2010-11-18 09:13:28
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 17-11-2010 11:42, ALEX rzecze:

    > Ja też miewam Wi-Fi w domu. Ktoś nie zabezpieczył, więc mogę się czasem
    > zalogować. Ale to jest od czasu do czasu. Nie licz że hotspotem

    Tak BTW wiesz, że to jest przestępstwo?
    Art 267 KK.

    Jakby ktoś miał wątpliwości- tu opinia prawnika:
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,do;2;lat;za;podlaczanie
    ;sie;do;cudzych;hotspotow,17947.html

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 28. Data: 2010-11-18 10:00:55
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Cz 18 11 2010 10:13, Dominik & Co pisze:

    > Tak BTW wiesz, że to jest przestępstwo?
    > Art 267 KK.
    >
    > Jakby ktoś miał wątpliwości- tu opinia prawnika:
    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,do;2;lat;za;podlaczanie
    ;sie;do;cudzych;hotspotow,17947.html

    Teraz już wiem. Tylko po co w takim razie hasła do hot spotów?

  • 29. Data: 2010-11-18 12:46:53
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 18-11-2010 11:00, ALEX rzecze:

    > Teraz już wiem. Tylko po co w takim razie hasła do hot spotów?

    A po co zamki i klucze np w samochodach?

    Jeśli natrafisz na otwarty samochód z kluczykiem w stacyjce,
    to znaczy, że wolno Ci ot tak wsiąść sobie i pojechać?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 30. Data: 2010-11-18 13:10:42
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Cz 18 11 2010 13:46, Dominik & Co pisze:

    > A po co zamki i klucze np w samochodach?
    >
    > Jeśli natrafisz na otwarty samochód z kluczykiem w stacyjce,
    > to znaczy, że wolno Ci ot tak wsiąść sobie i pojechać?

    Bez przesadyzmu, otwarty hot spot np MacDonalda jest dla klientów i fakt
    że ktoś z niego korzysta nie jest automatycznie przestępstwem.