  • 51. Data: 2012-05-06 21:43:35
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:4p1w1lefusab$.osw49lmmdcpu.dlg@40tude.net...

    > Nie tyle z pomyslu, co z rozwiazania.
    >
    > Czyli w teorii - nie pomysl sterowania glosem, ale np algorytm (nie w
    > Polsce) jego rozpoznawania
    > Co prawda jak widac mozna opatentowac "urzadzenie znamienne tym, ze
    > posiada
    > mikrofon i oprogramowanie, kierujace uslyszana komende do serwera, ktory
    > rozpoznaje jej tresc, analizuje i odsyla do urzadzenia w celu wykonania"

    Faktycznie wysyla do serwera, czy tylko zgadujesz?

  • 52. Data: 2012-05-06 21:50:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ...@n...home.net.pl...

    > No właśnie - jak to jest, że takie "wynalazki" stają się popularne
    > dopiero gdy Apple zrobi z nich użytek? Czemu inne firmy nie
    > umieją spopularyzować swoich wyrobów tak aby sprzedawać
    > np. 37 milionów sztuk iPhone 4S w czasie grudniowych świat?

    Bo przyzwoitym ludziom jest po prostu wstyd robić szum koło takiego gówna.
    Weź na przykład iMessage. W komputerach - od prawie 20 lat. W telefonach?
    BlackBerry Messenger istnieje od 5 lat? 7?
    A tu przyszedł Steve i dał ludzkości iMessaging. I miliony much... znaczy
    wyznawców łyknęły to bez tabletki znieczulającej.
    Jak było z MMS-ami? Po co komu MMS-y! I jak już były, to wielki sukces
    Steva. I tak dalej, i tak dalej...

  • 53. Data: 2012-05-06 22:41:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ...@n...home.net.pl...
    ...@n...home.net.pl...

    > Bo przyzwoitym ludziom jest po prostu wstyd robić szum koło takiego gówna.

    Jakim przyzwoitym ludziom? Jaki wstyd?
    Celem komercyjnej firmy jest robienie kasy.
    Jeśli Nokia czy RIM może się czegoś wstydzić to właśnie słabej
    pozycji na rynku i sytuacji finansowej na skraju bankrutctwa.

> [...]
    > wyznawców łyknęły to bez tabletki znieczulającej.
    > Jak było z MMS-ami? Po co komu MMS-y! I jak już były, to wielki sukces

    Dla firmy komercyjnej liczy się jedno: robienie kasy.
    Jeśli to jest droga do robienia kasy to nikomu w Apple
    nie będzie "wstyd" sprzedać czegoś jako nowość...

  • 54. Data: 2012-05-06 23:06:02
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Aby to zadanie wykonywać dobrze korzysta się
    > z należnej sobie prawnej ochrony patentów i wzornictwa przemysłowego.

    Hmm ? Naleznej sobie ?
    Apple juz na samym poczatku ukradl nazwe iPhone Linksysowi :)

    Nemo

  • 55. Data: 2012-05-06 23:09:13
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Dostrzegam jedno: gdy sam chcę ochrony to rozumiem że muszę sam
    > szanować ochronę projektów kogoś innego. A więc próbując opatentować
    > coś nowego zasięgam opinii prawników patentowych którzy na moje
    > zlecenie szukają istniejących już patentów przekreślających
    > unikatowość
    > mojego rozwiązania. Takie są reguły gry i nie widzę tu absurdu.

    A to ze Apple zaczynajac produkcje ukradl nazwe juz istniejacego
    telefonu to oczywiscie miesci sie w Twoich regulach gry ?

    Nemo

  • 56. Data: 2012-05-07 00:29:09
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Takie VLingo to miał iPhone4 przed Siri, nazywa się to Voice Control i
    > umożliwia
    > właśnie wykręcenie numeru, napisanie SMSa czy zagranie muzyki... To nie
    > Siri.
    > Vlingo wymaga konkretnej składni polecenia. Siri potrafi zrozumieć w miarę
    > dobrze język naturalny. Podsumowując - niestety pudło z tym Vlingo.

    Nie przesadzaj, potrafi znacznie więcej niż w/w 3 rzeczy.
    I możliwe, że Siri jest bardziej rozbudowane, przecież kradnąc pomysł Jobs
    miał dwa lata na jego ulepszenie, wmawiając wszystkim, że Siri jest kolejnym
    wynalazkiem.

  • 57. Data: 2012-05-07 00:36:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 May 2012 00:29:09 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > miał dwa lata na jego ulepszenie, wmawiając wszystkim, że Siri jest kolejnym

    Nie kradnac tylko kupujac, i to nie jest "dwa lata". To sa w sumie
    dziesiatki lat wymyslania i dopracowywania algorytmow, metod i sieci
    neuronowych ..

    J.

  • 58. Data: 2012-05-07 00:48:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 May 2012 21:43:35 +0200, Ghost napisał(a):

    > Faktycznie wysyla do serwera, czy tylko zgadujesz?

    Wszyscy pisza ze przesyla, ale w bardziej ogolnej postaci mogloby to byc
    trudne do opatentowania. A tak - mamy pewnien pomysl zahaczajacy o
    "rozwiazanie techniczne".

    J.

  • 59. Data: 2012-05-07 01:23:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 May 2012 19:02:29 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Steve miał w pewnym sensie rację - Apple odkryło odtwarzacz MP3 który jest
    > łatwy w obsłudze również dla idiotów. Stąd taki gigantyczny sukces w USA.

    Jakos nie bardzo sobie potrafie wyobrazic "trudnego w obsludze" odtwarzacza
    muzyki, ale moze mam za slaba wyobraznie.

    Apple niewatpliwie postawilo na wlasciwego konia w tamtym momencie, robiac
    odtwarzacz z HDD a nie sprzedajac jak konkurencja cos z 32MB pamieci.
    Ale to tez nie jest ich pomysl ... wiec moze masz racje ze fenomen Apple
    bierze sie z istnienia kosciola, ktory jest sklonny kupic drogo gadzet, pod
    warunkiem ze ma logo z jabluszkiem.
    A moze jednak zawazyla wlasciwa kombinacja cech ?

    J.

  • 60. Data: 2012-05-07 01:27:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 May 2012 19:58:00 +0200, z napisał(a):
    > Z innej bajki. Nie można z powodu obowiązującego prawa autorskiego
    > udostępnić ludziom zasobów TVP i innych instytucji co byłoby z korzyścią
    > dla nauki, edukacji i całego społeczeństwa.
    > Nie bo NIE. Może za 70 lat. Koszmar.

    Alez mozna. Tylko trzeba autorom zaplacic :-)

    J.