  • 1. Data: 2009-03-13 22:01:15
    Temat: SanDisk Extreme III SDHC
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Kupilem Panasonica Lumix DMC-FZ28 a wlasciwie jest dopiero w drodze i mam
    pytanie: czy karta pamieci SanDisk Extreme(R) III SDHC 8GB na nim pojdzie.
    Sprawdzalem na stronie Sandiska kompatybilnosc ze sprzetem ale nie ma tam
    tego modelu a z doswiadczenia wiem ze nie bylo tam tez mojego modelu PDA a
    mimo wszystko, karta micro SD jednak na nim dziala. Prosze wiec o opinie
    posiadaczy takiego zestawu lub ekspertow z podobnym sprzetem.

    I przy okazji, na stronie Sandiska sa oznaczenia modeli pamieci typu
    SDSDX3-008G-E31 [
    http://www.sandisk.co.uk/Products/ProductInfo.aspx?I
    D=2711 ] a np w
    sieciowych sklepach widze nazwe taka sama: SanDisk Extreme(R) III SDHC 8GB a
    ten drugi numer inny np: SDSDRX3-8192-E2 [
    http://www.shop.bt.com/productview.aspx?quicklinx=54
    2Z ]. Czy to oznacza ze
    w tych sklepach cos sciemniaja zeby tylko sprzedac a pamieci maja nizsze
    parametry czy to tylko inna seria czy cos w tym rodzaju?

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
    Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire
    myself to? What beast must be adored? What saintly image attacked? What
    hearts shall I break? What lie must I uphold? - Wade through what blood??

  • 2. Data: 2009-03-13 23:55:55
    Temat: Re: SanDisk Extreme III SDHC
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieciowych sklepach widze nazwe taka sama: SanDisk ExtremeR III SDHC 8GB
    > a ten drugi numer inny np: SDSDRX3-8192-E2 [
    ------------------------
    To jest starsza wersja Extreme III, osiąga ok. 20 MB/s, nowsza 30 MB/s.

    Ale po jakie licho kupujesz tak szybką kartę do małpy? Przecież
    nawet połowy jej szybkości aparat nie wykorzysta. Za cenę
    8 GB Sandiska Extreme III kupisz 16 GB Ultra II i jeszcze Ci
    parę zł powinno zostać. A w tym aparacie różnicy szybkości
    raczej nie poczujesz.

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 3. Data: 2009-03-14 00:52:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpesb0$ejr$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> wrote:

> [...]
    > To jest starsza wersja Extreme III, osiąga ok. 20 MB/s, nowsza 30 MB/s.
    >
    > Ale po jakie licho kupujesz tak szybką kartę do małpy?

    Sam jestes malpa. Panasonica Lumix DMC-FZ28 to raczej nie jest malpa.

> [...]
    > 8 GB Sandiska Extreme III kupisz 16 GB Ultra II i jeszcze Ci
    > parę zł powinno zostać. A w tym aparacie różnicy szybkości

    Ale podczas zczytywania karty w szybkim czytniku - tak.

    TA

  • 4. Data: 2009-03-14 03:12:09
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces <T...@s...in.the.world> zwrócił błąd:

    > Sam jestes malpa. Panasonica Lumix DMC-FZ28 to raczej nie jest malpa.

    A co to jest? Małpka nie, bo za duże. Duża małpka=małpa.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 5. Data: 2009-03-14 11:35:50
    Od: "maniac" <t...@m...com>

    > Sam jestes malpa. Panasonica Lumix DMC-FZ28 to raczej nie jest malpa.

    A co to jest?

    > Ale podczas zczytywania karty w szybkim czytniku - tak.

    Racja.

  • 6. Data: 2009-03-14 16:09:48
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    maniac wrote:

    > A co to jest?

    Taka z niego malpa, jak z przecietnej lustrzanki.

    k,

  • 7. Data: 2009-03-14 19:52:57
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Arkadiusz Stopa wrote:

> [...]
    > 8 GB Sandiska Extreme III kupisz 16 GB Ultra II i jeszcze Ci
    > parę zł powinno zostać. A w tym aparacie różnicy szybkości

    No i spoko o taka rade mi wlasnie chodzilo. :)
    A z drugiej strony w laptopie mma czytnik jakies "5 in 1" to jest
    wystarczajaco szybkie? I co z szybkoscia zapisu jakichs zdjec seryjnych?
    Dokladnie jeszcze nie przejrzalem wszystkich funkcji ale chyba jest taka opcja?

  • 8. Data: 2009-03-14 21:28:08
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 19:52:57 +0000, 2late napisał(a):

    > A z drugiej strony w laptopie mma czytnik jakies "5 in 1" to jest
    > wystarczajaco szybkie?

    U mnie nie jest. Jest na tyle wystarczająco wolne, żeby tego nie używać.
    pzdr
    Piotr

  • 9. Data: 2009-03-14 21:36:30
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Arkadiusz Stopa wrote:

> [...]
    > 8 GB Sandiska Extreme III kupisz 16 GB Ultra II i jeszcze Ci
    > parę zł powinno zostać. A w tym aparacie różnicy szybkości

    Dodajmy ze Ultra II osiaga ~18MB/s przy odczycie i zapisie (gwarantowane
    15MB/s) co przy maksymalnych 20-21MB/s dla SDHC jest wynikiem bardzo dobrym.
    Zeby uzyskac 30MB/s z Sandiska Ultra III trzeba uzywać specjalnego czytnika
    wspierajacego transfery z kart SD(HC) szybsze niz wspomniane 20-21MB/s -
    tylko gdzie taki czytnik kupic?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 10. Data: 2009-03-14 21:37:18
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Użytkownik wrote:

    > Ale podczas zczytywania karty w szybkim czytniku - tak.

    Pokaz mi palcem czytnik SD(HC) obsługujacy te 30MB/s.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj