  • 11. Data: 2012-08-13 15:12:01
    Temat: Re: Scalony wzmacniacz m.cz. małej mocy z zasilaniem symetrycznym
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Hello Dariusz,
    >
    > Monday, August 13, 2012, 2:05:21 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Za dobre...

    > i zdecydowanie za drogie :(

    > Moc w zupełnosci wystarczająca ale cena powala :(

    To się w ogóle nie przejmuj, tylko bierz TDA2030. To nic, że dużo mocy
    może dać. Nie musisz z niej korzystać. Chodzi podobno od +-6V. Chyba nic
    sensowniejszego nie znajdziesz. A i cena wydaje się być Ok.

    Pozdrawiam

    DD

  • 12. Data: 2012-08-13 17:08:36
    Od: Tomasz Kuczyński <e...@t...pl>

    Kilka miesięcy temu wykonałem wzmacniacz dla słuchawek 32 ohm Sennheisera
    na podwójnym wzmacniaczu operacyjnym LA6510 firmy Sanyo (+/-15V 1A). Działa
    rewelacyjnie! Słuchawki 16 ohm zasilisz bez problemu. W sieci znajdziesz
    notę aplikacyjną i sklep internetowy, gdzie za ok. 4 zł kupisz ten
    wzmacniacz. Gdybym sam go nie wykonał i nie odsłuchał, to bym nie polecał. W
    oryginalej aplikacji zrobiłem małe zmiany, jakby interesowały Cię
    szczegóły - napisz.

  • 13. Data: 2012-08-13 17:23:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Monday, August 13, 2012, 5:08:36 PM, you wrote:

> [...]
    > wzmacniacz. Gdybym sam go nie wykonał i nie odsłuchał, to bym nie polecał. W
    > oryginalej aplikacji zrobiłem małe zmiany, jakby interesowały Cię

    Dzięki - to jest własnie to, o co chodziło :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2012-08-13 17:53:56
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Nie na temat ale po co ludzie buduja wzmacniacze sluchawkowe?
    Wyjscie "phone" z sprzetu audio klasy popularnej daje wam po uszach
    znieksztalceniami?

    Jestes audiofilem czy co? Nigdy nie mialem potrzeby budowac takiego wzmacniacza
    stad ma ciekawosc.

  • 15. Data: 2012-08-13 18:49:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Papkin,

    Monday, August 13, 2012, 5:53:56 PM, you wrote:

> [...]
    > znieksztalceniami?
    > Jestes audiofilem czy co? Nigdy nie mialem potrzeby budowac takiego wzmacniacza

    Wzmacniacz stanowi część większego urządzenia o dość specyficznym
    zastosowaniu, które będzie współpracowac tylko ze słuchawkami.
    Tu nie chodzi o budowę wzmacniacza do domowego sprzętu.

    --
    Best regards,
    RoMan