    From: marek <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Sekretne życie smartfona
    Date: Wed, 27 Nov 2019 14:17:46 +0100

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 13:54:53 +0100, mrvtktjv napisał(a):

    > Fakt, w T-Mobile na kartę to szczególnie możliwe. :)
    > Wystarczy przypadkiem skorzystać z promocji i już numer "ugotowany". Sam
    > się raz "potknąłem".

    Miałem sobie kiedyś takiego "na kartę" tylko do odbierania połączeń.
    Naliczanie było "minutowe". Czasem jedna rozmowa na tydzień.
    Dwa doładowania na rok, albo w porywach jedno, byleby numeru nie stracić.

    Sprawdzam ostatnio, z ciekawości, kodem magicznym *104#
    a tu proszęjaciebie "bez limitu" rozmowy + 300 MB dziennie "internrtów"
    za 1 pln.
    Nosz, k...a, simka jeczcze z "balonikami" z Era Tak Tak,
    a oni mi pierdolą, że mam w starej 6310, internety, panie.

    I co z takimi, k.....i, zrobić?