eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySerwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje? › Re: Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
    Date: Wed, 28 Apr 2010 21:45:49 +0200

    Użytkownik "latet" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hra1va$rb$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,

    Tak, to norma, zresztą w innych ASO jest podobnie (mam doświadczenia z
    renault, toyotą i mitsubishi). Silniczka wycieraczki poszukaj na allegro,
    albo na szrocie, za 50-80 złotych powinieneś znaleźć. Ja kupowałem częsci do
    clio na szrotach i w normalnych sklepach - przyciski, które w ASO kosztowały
    po 400 zł, kupowałem po 10, łożysko - ASO 460, sklep - 19, jakieś plastikowe
    pierdółki - w ASO od 200 do 600, na szrocie za równowartość dwóch, trzech
    piw. Szyba do corolli - kilka tysięcy, w zwykłym sklepie 260 zł, radio -
    ponad 2 tys,. w ASO, na allegro - 90 zł. Itd, itp.
    Spawanie tłumika (rury) to dobry pomysł, ale być może kupisz zamiennik za
    kilka stówek, co może wyjść podobnie lub ciut drożej niż spawanie. Nawet
    jeśli wytrzyma parę lat mniej, niż oryginał, to kupisz sobie kolejny a i tak
    wyjdzie taniej, niż w ASO ;-)

    --
    Yogi(n)