eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySerwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje? › Re: Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Serwis Toyoty - zdzierstwo, czy moze tylko mi się tak wydaje?
    Date: Thu, 29 Apr 2010 01:16:58 +0200

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 22:40:16 +0200, latet napisał(a):

    > Przyjechałem z 3 problemami:
    >
    > 1. hałasujący tłumik
    > 2. pamarańczowa kontrolka "silnik"

    "Wpięcie do komputera" ma z reguły stałą cenę, niezależnie co zrobią.
    Urządzenie musi się zamortyzować... Choć rzecz jasna można negocjować,
    zależy też od ASO. We Fiacie nie ma problemów, dodatkowo na podstawowe
    materiały eksploatacyjne mają ceny praktycznie sklepowe, więc nie ma sensu
    kombinować.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl