    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana
    Date: Wed, 14 Jan 2015 12:18:41 +0100

    W dniu 2015-01-14 o 12:03, Jarecki [KenLee] pisze:
    > Haj
    > Poszukuje serwis manuala do GSX 1100 S Katana. Rocznik dowolny od 81 w gore,
    > byle bylo to do prawdziwej Katany a nie amerykanskiej wersji GSX 1100 F.
    > Wiem, ze pewno gdzies jest w internetach, ale ostatnio jakos nawet gole baby
    > mi ciezko tam znalezc. Dla pewnosci, chodzi o taki motur:
    >
    > http://www.japsirauta.fi/SUZUKIGSX1100Katana1982.htm
    >
    > Poza tym chetnie nabede ponizsze czesci (jest troche na e-bayu, ale fajnie
    > byloby zaoszczedzic na wysylkach z calego swiata)
    >
    > -Owiewka wraz z szyba i boczkami chlodnicy oleju (same plastiki)
> [...]

    Piekny sprzet ale niestety juz bardzo rzadki. W ogole w Europie bylo
    tego malo a pozostale egzemplarze Niemce juz dawno poprzerabiali.
    Pojedyncze oryginalne ladne sztuki osiagaja chore ceny.
    Co za tym idzie znalezienie wielu czesci u nas graniczy z cudem.
    Najlatwiej jednak przekopac amerykanski ebay.

    Manuala gdziesz poszukam, kiedys mialem. Jakby co to polecam jednak
    zakup tego: http://www.haynes.com/products/productID/503

    Wydech pasuje od olejaka i ze starych Kawasaki GPZ1100. Sam mialem
    kolektory od GSXR1100 i samodzielnie zaadaptowana koncowke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C