eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSerwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana › Re: Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana
    Date: Wed, 14 Jan 2015 13:41:56 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <m95o95$gjh$1@node1.news.atman.pl>
    References: <m95idn$gmi$1@node2.news.atman.pl> <m95j9v$aua$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-209-170.play-internet.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1421239399 17009 94.254.209.170 (14 Jan 2015 12:43:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jan 2015 12:43:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 150114-0, 2015-01-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:667126
    [ ukryj nagłówki ]

    From: "Kuczu"
    > Piekny sprzet ale niestety juz bardzo rzadki.

    *** Zgadza sie i jak dobrze pojdzie to do konca tygodnia powinienem
    przytargac smietnik, z ktorego mam nadzieje cos uratowac, tym bardziej ze
    podobno nawet samodzielnie halasuje i przemieszcza sie.

    W ogole w Europie bylo
    > tego malo a pozostale egzemplarze Niemce juz dawno poprzerabiali.
    > Pojedyncze oryginalne ladne sztuki osiagaja chore ceny.

    *** Znajomy mial na poczatku lat 90-tych 750 postawiona na zawiasach i
    oczojebnych zoltych kolach od GSXR-a i strasznie mi sie ten sprzet podobal.
    Ja w tym czasie mialem Katane 550, ktora nawiasem mowiac byla moim pierwszym
    japonem. Teraz sentyment powrocil i chce sobie odszykowac 1100, ale raczej
    bede parl w kierunku oryginalu.

    > Co za tym idzie znalezienie wielu czesci u nas graniczy z cudem.
    > Najlatwiej jednak przekopac amerykanski ebay.

    *** Jak nie wyjdzie w okolicy, to bede poszerzal kregi, chociaz zza wielkiej
    wody dotad jeszcze nic nigdy nie targalem.

    > Manuala gdziesz poszukam, kiedys mialem. Jakby co to polecam jednak zakup
    > tego: http://www.haynes.com/products/productID/503


    *** Dzieki, bede wdzieczny jak cos wygrzebiesz. Najbardziej chodzi mi o
    wartosci graniczne zuzycia bebechow, momenty dokrecen w silniku i
    ewentualnie parametry pomiarowe elektryki. Co do reszty, to patrzac po
    fiszkach, nie oczekuje niespodzianek (oprocz miejsc, gdzie nasi juz byli).

    > Wydech pasuje od olejaka i ze starych Kawasaki GPZ1100. Sam mialem
    > kolektory od GSXR1100 i samodzielnie zaadaptowana koncowke.

    *** Dobrze wiedziec- dzieki. A miales taka Katane? Albo zwyklego E/ES?
    Ciekawi mnie rzetelna opinia na temat smarowania gory tego silnika, bo to
    ponoc jedyny wiekszy znak zapytania w tych sprzetach.
    Pozdr
    Jarecki


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: