    Subject: Re: Sferia - czy przychodzace SMS-y głosowe są do odtworzenia?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: MKi <e...@t...op.pl>
    Date: Wed, 19 Dec 2018 09:50:20 +0100

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 18.12.2018 20:45) --

    > SMS-y na stacjonarnych liniach działają już od dobrych kilkunastu lat.
    > Dla przypomnienia - wsparcie dla usługi CLIP.
    > Mam, korzystam i nie muszę się martwić, że jakaś Janina Magnetofon z automatu i
    zaskoczenia mi to przepaszczuje :)

    A zdradziłbyś, jak to skonfigurowałeś?
    Mam w Play numer stacjonarny. Karta SIM włożona do komórki.
    SMSy od operatora przychodzą bez problemów.
    SMSy inne (nawet od innych numerów w Play) przychodzą głosowo. Niestety
    Janina Magnetofon z automatu i zaskoczenia przepaszczowuje jednorazowo.

    Pozdrowienia,
    MKi