  • 1. Data: 2021-06-23 15:41:45
    Temat: Sharp R1S - hard reset ?
    Od: universis <u...@w...pl>

    Mam problem z aparatem i usiłuję formatować ten telefon. Jak na teraz sformatowałem
    softwearowo/ustawienia fabryczne, ale nie usunęło to problemu. Chce zrobić to hard
    reset przyciskami Volume minus i Power Button i jak tak uruchamiam telefon to
    pierwsza tabliczka jak się pojawia jest niebieska z dwoma buttonami, które nazwane są
    po chińsku. Nie chce narozrabiać wciskając któryś z nich "na ryzyko" że może się uda.

    Może ktoś to przerabiał i pomoże mi w wyborze tego przycisku ?

  • 2. Data: 2021-06-23 17:38:00
    Temat: Re: Sharp R1S - hard reset ?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.06.2021 o 15:41, universis pisze:
> [...]
    może się uda.
    > Może ktoś to przerabiał i pomoże mi w wyborze tego przycisku ?

    ?? lub ??
    :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-06-23 21:06:33
    Od: universis <u...@w...pl>

    > ?? lub ??
    To znaczy : pierwsze wyrażenie=uruchom ponownie, drugie wyrażenie=tak
    ale i tak dalej jest po chińsku. Zaczynam myśleć o wymianie FW.

  • 4. Data: 2021-06-23 22:17:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-23 o 21:06, universis pisze:
    > To znaczy : pierwsze wyrażenie=uruchom ponownie, drugie wyrażenie=tak
    > ale i tak dalej jest po chińsku. Zaczynam myśleć o wymianie FW.

    Poszukaj opcji do ustawienia jęz. polskiego, bo chyba ma ten telefon?

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-06-24 10:05:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 23.06.2021 22:17, Animka wrote:

    > Poszukaj opcji do ustawienia jęz. polskiego, bo chyba ma ten telefon?

    W recovery menu? Fiu fiu - jak ta technika szybko się rozwija :)

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2021-06-24 11:55:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/06/2021 15:41, universis wrote:
    > Może ktoś to przerabiał i pomoże mi w wyborze tego przycisku ?

    Masz drugi? Odpal na nim tłumacza, na aparacie foto.

  • 7. Data: 2021-06-24 19:39:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-24 o 10:05, Mirek Ptak pisze:

    > W recovery menu? Fiu fiu - jak ta technika szybko się rozwija :)

    Co? Ten telefon ma tylko recovery menu? Ktoś został oszukany.

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-06-24 20:02:06
    Od: universis <u...@w...pl>

    czwartek, 24 czerwca 2021 o 18:40:25 UTC+1 Animka napisał(a):

    > Co? Ten telefon ma tylko recovery menu? Ktoś został oszukany.
    Zrobiłem taki manewr: Fotkę zrobiłem kilku ekranów i zejście do textu przez OCR-
    np. po kliku lewego przycisku dostaję takie coś:
    ??
    ????

    Co Google tłumaczą odpowiednio:
    Zagubiona Brzoskwinia
    Brzoskwinia z ciężką łopatką
    Czy jest ktoś może.... kto nie wymiękł ? :-)

  • 9. Data: 2021-06-24 20:09:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.06.2021 o 20:02, universis pisze:

> [...]
    > Zagubiona Brzoskwinia
    > Brzoskwinia z ciężką łopatką
    > Czy jest ktoś może.... kto nie wymiękł ? :-)

    Bo to pierwsze to soft reset a drugie to hard reset :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 10. Data: 2021-06-24 20:13:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.06.2021 o 19:39, Animka pisze:

    > Co? Ten telefon ma tylko recovery menu? Ktoś został oszukany.

    Ktoś tutaj nie wie o czym jest wątek :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>