  • 11. Data: 2021-06-24 23:16:53
    Temat: Re: Sharp R1S - hard reset ?
    Od: universis <u...@w...pl>

    Próbowałem opcji i soft i hard reset w/g sugestii od LordBluzg, obie te opcje ganiają
    mnie
    do następnego okna w którym są dwa chińskie przyciski z których jeden tylko
    restartuje fona
    nie dając opcji hard resetu ani na chwile wciśnięcia, ani też po restarcie. Drugi
    przycisk cofa
    mnie do poprzedniego okna czyli wyboru soft lub hard reset. Jedyne co przychodzi mi
    na myśl
    to wymiana FW na choćby takiej samej wersji. Robiłem coś podobnego, ale na Symbianie,

    na Androidzie jeszcze nigdy.

  • 12. Data: 2021-06-24 23:52:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-24 o 20:02, universis pisze:

    > Zrobiłem taki manewr: Fotkę zrobiłem kilku ekranów i zejście do textu przez OCR-
    > np. po kliku lewego przycisku dostaję takie coś:
    > ??
    > ????
    >
    > Co Google tłumaczą odpowiednio:
    > Zagubiona Brzoskwinia
    > Brzoskwinia z ciężką łopatką

    Hahaha
    Mój kolega zostawił żonę z dwoma córkami. Pojechał do Stanów do ciotki
    "na chwilę" i ożenil się tam potem z murzynką z Hawajów, która ma
    pieszczotliwe imię: Brzoskwinka.
    Myślałam, że padnę jak napisał jej imię :-)

    > Czy jest ktoś może.... kto nie wymiękł ? :-)

    Jeśli chodzi o mnie to nie wiem. Idż do jakiegoś serwisu czy naprawiacza
    niech Ci ten telefon przestawią na jęz.polski, albo w ogóle zrobili w
    nim porządek.

    --
    animka