    From: "Leszek Karlik" <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Shoei QWEST czy Schuberth C3
    Date: Wed, 09 Jul 2014 16:10:24 +0200

    On Wed, 09 Jul 2014 12:39:32 +0200, ZakonSpirowany
    <x...@g...com> wrote:

    [...]
    > Natomiast abstrahując od powyższego: bardzo cichy kask nie jest wskazany
    > do relatywnie krótkich przejazdów przez miasto.

    Nie ma czegoś takiego jak "bardzo cichy kask", w związku z tym powyższe
    zdanie jest bez sensu. Są kaski, w których napierdala jak młotem
    pneumatycznym
    i takie, w których tylko napierdala (mam C3 i zalicza się do tych drugich).

    Klaksony i syreny karetek czy policji i tak w nim słychać.

    Zaletą C3 jest to, że jak się jedzie gdzieś 15 minut, to nie trzeba
    zakładać zatyczek, bo nie napierdala jak młot pneumatyczny.

    (Zatyczki nie służą do tego, żeby było wygodnie, zatyczki służą do
    tego, żeby NA STAROŚĆ COŚ KURWA SŁYSZEĆ. Albo nie mieć, co jest
    jeszcze gorszą opcją, ciągłego dzwonienia w uszach nawet kiedy się będzie
    siedziało w absolutnej ciszy)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/