  • 41. Data: 2010-02-14 22:55:38
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 22:20:26 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > Nie wiem czy czytałeś, że turbodoładowane M3 (E9X) zrobiło wynika 7:22 -
    > tyle co super samochody. Ponoć poza turbem jedynie kosmetyczne zmiany
    > (zawieszenie).

    Ciekawe, jak bardzo kosmetyczne. Bo nowa geometria też może być
    kosmetyczna, tylko na ulicę mogłaby być np. z lekka męcząca.

    > Te samochody mają ogromny potencjał - coś czego nie da
    > się osiągnąc w FWD.

    Znów porównujesz jabłka z pomarańczami. Bo...

    > R26R i Focus RS to praktycznie kres możliwości...

    Jeszcze nie sprawdzaliśmy, co potrafią wyścigowe FWD, więc nie
    wyciągajmy tu aut po rasowaniu. Bo...

    zawsze można wziąć na tapetę Radicala SR8LM, jest klasyczną
    szufladą, choć Radical tak bardzo chciał udowodnić jego
    uliczność, że pojechali nim z UK na tor na kołach.

    r.
    _____________

  • 42. Data: 2010-02-14 22:57:37
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 22:28:43 +0100, Kuba (aka cita)
    <y...@w...pl> wrote:

    > jakby nie mozna bylo napisać po ludzku Renault Megane

    Między Renault Megane, a Renault Megane R26R jest mniej więcej
    taka sama różnica jak między krzesłem, a krzesłem elektrycznym.

    > ps. w czym jest lepsza ta Meganka od Focusa?

    10 sekund na Ringu.

    r.
    _____________

  • 43. Data: 2010-02-14 23:00:25
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    J.F. wrote:

    > Nie umie, albo tak bylo w scenariuszu :-)
    > Kariery sportowej nie ma, ale widac ze zawrocic na dymiacych oponach
    > potrafi :-)
    >
    > A tak swoja droga - potraficie przejechac takie jablko ?
    > w zakrecie ? Nawet przy malej predkosci ..

    W sensie jadąc w poślizgu ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 44. Data: 2010-02-14 23:10:29
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 22:35:42 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie umie, albo tak bylo w scenariuszu :-)
    > Kariery sportowej nie ma,

    Nawet na ich śmiesznym ,,torze'' paru celebrytów (owszem,
    niektórzy jak Jay Kay, są niezłymi petrolheadami) złoiło mu
    konkretnie dupę (2 sekundy od Kaya, prawie 6 sekund od Stiga).
    Chciałbym zobaczyć pojedynek Klakson vs Needell czy Vicky
    Butler-Henderson, choć niestety do nich nie dojdzie.

    > ale widac ze zawrocic na dymiacych oponach
    > potrafi :-)

    AjWaj.

    > A tak swoja droga - potraficie przejechac takie jablko ?
    > w zakrecie ? Nawet przy malej predkosci ..

    Ja się nigdy upierałem przy tym, że jeździć potrafię. Z tych
    wszystkich, którzy tutaj piszą, też prawdopobonie niewielu może
    powiedzieć, że jeździć potrafi. Reszcie najwyżej się wydaje.

    r.
    _____________

  • 45. Data: 2010-02-14 23:12:28
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Robert Rędziak wrote:

    > Ciekawe, jak bardzo kosmetyczne. Bo nowa geometria też może być
    > kosmetyczna, tylko na ulicę mogłaby być np. z lekka męcząca.

    Doczytałem. Jednak zmian było znacząco więcej. Ponadto nie turbo a
    supercharger. I nie M3 a M3 CSL

    http://carscoop.blogspot.com/2007/11/bmw-m3-csl-supe
    rcharged-laps.html

    > Znów porównujesz jabłka z pomarańczami. Bo...

    > Jeszcze nie sprawdzaliśmy, co potrafią wyścigowe FWD, więc nie
    > wyciągajmy tu aut po rasowaniu. Bo...

    U góry artykuł. Jeszcze nie jest tak źle z nim.

    > zawsze można wziąć na tapetę Radicala SR8LM, jest klasyczną
    > szufladą, choć Radical tak bardzo chciał udowodnić jego
    > uliczność, że pojechali nim z UK na tor na kołach.

    To już lekka skrajność. Samochody, o których pisałem na początku: merc,
    m3, rs4 wspomniany przez CIebie is-f, boxter
    to bardzo cywylizowane samochody. Sporą częścią z nich można z rodziną
    na wakacje pojechać :-)

    Jedyny problem, to że są drogie ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 46. Data: 2010-02-14 23:14:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 22:21:19 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    > Ale z Wikipedii wynika, że te 10s różnicy zrobili na wyścigowych oponach
    > (Toyo R888). To też są jabłka i pomarańcze.

    1. R888 są oponami drogowymi -- semislickami, ale mają pełne
    dopuszczenie do ruchu,
    2. R888 są dla R26R oponami seryjnymi.

    r.
    _____________

  • 47. Data: 2010-02-14 23:21:19
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a)

  • 48. Data: 2010-02-14 23:31:43
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 23:12:28 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > Doczytałem. Jednak zmian było znacząco więcej. Ponadto nie turbo a
    > supercharger. I nie M3 a M3 CSL
    >
    > http://carscoop.blogspot.com/2007/11/bmw-m3-csl-supe
    rcharged-laps.html

    APRacing, 1427kg z kompresorem, klatką, kierowcą i paliwem,
    530RWHP. Czyli bez kierowcy i paliwa 1340? To auto było grubo
    przerobione. CSL gotowy do drogi waży 1385kg, po kuracji
    odchudzającej, która odjęła mu 110kg od standardowego M3. W to
    wchodziło usunięcie wygłuszeń, elektryki, klimy, nawigacji i
    panele z tworzyw (CFRP/GRP).

    > U góry artykuł. Jeszcze nie jest tak źle z nim.

    Nawet nie wyobrażasz sobie, jak bardzo daleko od oryginału. CSL,
    który sam w sobie jest już niezłym hardkorem i chudziaczkiem w
    porównaniu ze zwykłym M3, a tu jeszcze wyjęli z niego jakieś
    ~80kg (kompresor i klatka też ważą).

> [...]
    > m3, rs4 wspomniany przez CIebie is-f, boxter
    > to bardzo cywylizowane samochody. Sporą częścią z nich można z rodziną

    I kończą kółko Ringu wtedy, kiedy koleżka z Radicala ma pół
    kanapki w żołądku? ;)

    r.
    _____________

  • 49. Data: 2010-02-14 23:54:33
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Robert Rędziak wrote:

    > I kończą kółko Ringu wtedy, kiedy koleżka z Radicala ma pół
    > kanapki w żołądku? ;)

    To fakt :-) Ale fryz ma niezbyt. No i musi iść na drogą wizytę do
    laryngologa oraz kręgarza ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 50. Data: 2010-02-15 00:00:32
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 23:54:33 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > To fakt :-) Ale fryz ma niezbyt.

    Z własnego doświadczenia wiem, że pod kaskiem najlepiej sprawdza
    się zapałka.

    > No i musi iść na drogą wizytę do
    > laryngologa oraz kręgarza ;-)

    No bo wiesz. M3 CSL -- mięciutkie jak kaczuszka... :)

    r.