eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Silnik 1kr-fe 1.0 duże spalanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2014-07-09 14:47:48
    Temat: Re: Silnik 1kr-fe 1.0 duże spalanie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-07-08 19:59, Trybun pisze:
    > W dniu 2014-06-28 15:16, u...@w...pl pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Samochod Daihatsu Sirion 2005 r. Silnik 1kr-fe 1.0 69KM 3cyl, uzywany
    >> tez np w C1, P107, Yariskach, Aygo. Spalanie prawie 8l/100 km.
    >>
    >>
    >
    > No i co? - 1.5l diesel, 90KM, 3 cylindry. Trasa do Niemiec, średnia
    > prędkość 110km/h, spalił 7.5 litra ON na 100, to jest dopiero spalanie..
    > Zaledwie litr mniej niż auto którym jeździłam wcześniej - 2litrowa
    > Vectra, z tym że Vectrą to była jazda mieszana.. Jedyne co może
    > usprawiedliwić tą żarłoczność obecnego auta to waga auta - prawie 1.5 tony.

    Ale chyba non stop pełen but w podłodze...


  • 12. Data: 2014-07-10 14:46:04
    Temat: Re: Silnik 1kr-fe 1.0 duże spalanie
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-09 14:47, Kamil 'Model' pisze:
    > W dniu 2014-07-08 19:59, Trybun pisze:
    >> W dniu 2014-06-28 15:16, u...@w...pl pisze:
    >>> Witam
    >>>
    >>> Samochod Daihatsu Sirion 2005 r. Silnik 1kr-fe 1.0 69KM 3cyl, uzywany
    >>> tez np w C1, P107, Yariskach, Aygo. Spalanie prawie 8l/100 km.
    >>>
    >>>
    >>
    >> No i co? - 1.5l diesel, 90KM, 3 cylindry. Trasa do Niemiec, średnia
    >> prędkość 110km/h, spalił 7.5 litra ON na 100, to jest dopiero spalanie..
    >> Zaledwie litr mniej niż auto którym jeździłam wcześniej - 2litrowa
    >> Vectra, z tym że Vectrą to była jazda mieszana.. Jedyne co może
    >> usprawiedliwić tą żarłoczność obecnego auta to waga auta - prawie 1.5
    >> tony.
    >
    > Ale chyba non stop pełen but w podłodze...

    Nic z tych rzeczy, jazda bardzo delikatna, raczej bez przekraczania
    3000/obrotów.


  • 13. Data: 2014-07-15 14:47:28
    Temat: Re: Silnik 1kr-fe 1.0 duże spalanie
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 8 lipca 2014 19:39:06 UTC+2 użytkownik nom napisał:
    > U�ytkownik <u...@w...pl> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > news:62f5dbf9-fe97-4595-9b6d-708255c50813@googlegrou
    ps.com...
    >
    >
    >
    >
    >
    > >Sonda 1 (regulacyjna) ma jakies tam oscylacje, ale jak piszesz cos z nia
    >
    > >nie halo?
    >
    > >Sondďż˝ 2 (diagnostyczna) za katem przestalem sie przejmowac, bo wyczytalem,
    >
    > >ze ma minimalny wplyw na sklad >mieszanki?
    >
    >
    >
    > Sonda 1 powinna oscylowa� wok� 0,5V mniej wi�cej, do�� szybko.
    > W Twoim przypadku wida� wyra�nie za bogat� mieszank� na wy�szych > >
    obrotach,

    Nie.
    Zależey to od próbkowania syganłu. Jeśli sygnał (wykres) byłyby co 0.001 sec to
    owszem podczas przyszpieszania należałoby się spodziewać oscylacji - jednakże nie w
    przypadku jego oprogramowania diagnostycznego.

    Sonda podczas jazdy z obciążeniem (przyspieszanie) powinna cały czas pokazywać
    mieszankę bogatą. Gdyby sonda podczas przyspieszania oscylowała (tak jak twierdzisz)
    to autko by się dławiło, szarpało.

    Tutaj wykres pracy prawidłowy:
    https://www.youtube.com/watch?v=XudPa3WpmQQ

    na filmiku można się dopatrzeć że podczas zwiększania obrotów sonda nie oscyluje
    tylko "trzyma się" na górnych wartościach.

    >na
    >
    > ja�owym jest OK.

    bo na jałowym jest mniejsza liczba cykli spalania niż podczas przyspieszania.

    > Druga sonda jest szerokopasmowa i ma innďż˝ chcarakterystykďż˝ od pierwszej i
    >
    > nie b�dzie oscylowa�, ona tylko sprawdza starzenie si� katalizatora i sondy
    >
    > 1 i odpowiednio koryguje mapďż˝ wtrysku.

    Druga sonda jest sondą diagnostyczną dla katalizatora i nie ma wpływu na mapę
    wtrysku.

    Pozdrawiam,
    Bugatti

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: