  • 21. Data: 2014-05-07 07:53:23
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-06 17:24, r...@k...pl pisze:
> [...]
    -vat23-C32163923.html

    > "Imponująca" lista jak na 80k przebiegu... Ile kosztowałoby 1 m-c po gwarancji?
    > Jeszcze tylko planowanie głowicy i można jeździć ;)
    Wg info z ASO 25000.

    > PS. Kto robił to ogłoszenie? Jest absolutnie do niczego :).

    Ja nie. A co konkretnie Tobie się nie podoba?

  • 22. Data: 2014-05-07 09:21:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 07 May 2014 06:45:52 +0200, w <lkcdq3$3qb$1@dont-email.me>, dddddddd
    <f...@e...com> napisał(-a):

    > to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to
    > zajebisty silnik. Miałem 2.0TDI z 2007r., sprzedałem jak miał >260kkm i
    > nie miał poważniejszej naprawy. Z całą pewnością stwierdzam że 2.0TDI to
    > dobry silnik, a psują się te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego
    > rocznika auto w PL (od pierwszego właściciela) ma 140-180tys. km, a z DE
    > 70-120 tys. km... (ale tam tylko do kościoła jeżdżą...)

    Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...

  • 23. Data: 2014-05-07 09:27:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 07 May 2014 07:53:23 +0200, w <lkchoe$dse$1@usenet.news.interia.pl>,
    megrimsES <m...@i...pl> napisał(-a):

    > Ja nie. A co konkretnie Tobie się nie podoba?

    Zachwalić bezwypadkowość, książkę przeglądów, że dajesz gwarancję że przebieg
    prawdziwy, że serwisowany w jednym ASO od nowości przez 1. właściciela itp.
    itd, podać VIN, że sprzedajesz bo co 3 lata odnawiasz "flotę", a nie że psuje
    się na potęgę po gwarancji...

    I napisać o tych wymianach, bo to 2.0 TDI, więc to ważna informacja. :)

    Inna sprawa, że w tej kategorii cenowej używane auta są dramatycznie
    niesprzedawalne...

  • 24. Data: 2014-05-07 11:55:07
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-07 09:27, r...@k...pl pisze:

> [...]
    >
    > I napisać o tych wymianach, bo to 2.0 TDI, więc to ważna informacja. :)
    >
    > Inna sprawa, że w tej kategorii cenowej używane auta są dramatycznie

    Pewnie tak. Auto jest w ciągłej eksploatacji. Właśnie przeszło przegląd
    na 90kkm. Płyny, filtry itp. Cena jest oczywiście do dyskusji, chociaż
    za 55 to nie sprzedam.

  • 25. Data: 2014-05-07 15:43:06
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > A gdzie poczytaďż˝?

    A co gugla zamkneli?

    > Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne
    >
    > pieklenie sie.

    Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja CR).

    Bicie piany sie skonczylo bo awaryjnosc nie odbiega najwidoczniej od normy.

    --
    Dman-666

  • 26. Data: 2014-05-07 15:50:40
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 15:47:44 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Wpuszcza wszystkie IP z poprawnym revDNS z Polski.

    Dzieki. Sprawdze sobie w wolnej chwili z mojego starego xnews'a.
    Pytanie tylko kiedy i tutaj wylacza... ;-)

    --
    Dman-666

  • 27. Data: 2014-05-07 17:13:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A co gugla zamkneli?

    Ta grupa to dobre miejsce na takie wpisy, lepsze niż googiel.
    A taki wpis i googlowi pomoże.

    > Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja
    > CR).

    Pękające głowice też?

  • 28. Data: 2014-05-07 18:35:29
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-05-06 20:19, z pisze:

    > Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym.
    > Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało.
    Ciekawe, że podobny w zarysie napęd - łańcuch na wale korbowym - u
    innych producentów jest bezobsługowy przez pierwszy milion kilometrów...
    A i koło zębate można wymienić bez wyrywania wału, i nie kosztuje
    jeszcze majątku (ASO = 80,- złotych)
    Oczywiście szanujemy opętanych wizją niemieckiej techniki motoryzacyjnej...

  • 29. Data: 2014-05-07 19:10:18
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-05-07 09:21, r...@k...pl pisze:

    > Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości...

    tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach...

    Łukasz

  • 30. Data: 2014-05-07 19:12:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach...

    A czemu niby 1=10?