  • 1. Data: 2016-12-30 22:50:06
    Temat: Simlock
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Ma ktos może namiar na kalkulator generujący kod unsimlock Orange w
    telefonie Nokia C1-01?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-12-31 00:35:48
    Temat: Re: unlock Nokia C1-01
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    zapytaj tutaj, może pomogą:
    http://forum.infonokia.pl/

  • 3. Data: 2016-12-31 03:55:39
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Bonum mane" napisał:

    > http://forum.infonokia.pl/

    Dzięki za link. Mógłbyś mi jeszcze podpowiedzieć jak sie zarejestrować na
    tej kretyńskiej stronie?
    Na ekranie/formularzu rejestracji są pola "Nazwa użytkownika" i "e-mail",
    oraz komunikat że odnośnik do zakończenia rejestracji zostanie wysłany
    e-mailem. W e-mailu jest:

    Ktoś poprosił o wygenerowanie nowego hasła dla następującego konta:

    http://infonokia.pl/

    Nazwa użytkownika: xxxx

    Jeśli jest to błąd, po prostu zignoruj tego emaila, a nic się nie stanie.

    Aby ustawić nowe hasło, przejdź pod poniższy adres:

    http://infonokia.pl/wp-login.php?action=rp&key=Hmlrz
    W63FbwhN9lW1s6M&login=Bogdan

    Po kliknięciu linka mam:

    Proszę wprowadzić swoją nazwę użytkownika lub adres email. Odnośnik
    pozwalający na utworzenie nowego hasła zostanie wysłany emailem.
    Odnośnik do resetowania hasła wydaje się być niesprawny. Proszę zawnioskować
    o nowy odnośnik poniżej.

    I tak w kółko. Jakiego nowego hasła skoro nie było starego? Kto to prowadzi?
    Dziecko jakieś?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-12-31 12:57:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-31 o 03:55, Kamil pisze:
> [...]
    (...)

    http://infonokia.pl/wp-login.php?action=register

    Najpierw dokładnie przeczytaj komunikat.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2016-12-31 13:25:50
    Temat: Re: Simlock
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    After serious thinking Kamil wrote :
    > Witam
    >
    > Ma ktos może namiar na kalkulator generujący kod unsimlock Orange w telefonie
    > Nokia C1-01?

    Miałem ten sam problem w 2013 roku, jeśli nic się nie zmieniło, a
    raczej nic, no może poza ceną kodu to tu masz odpowiedź:
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!search/simlc
    ok$20nokia$20c1-01/pl.misc.telefonia.gsm/RQ1QfUrdKZk
    /lhoJjQUTjBoJ
    Za free nic nie znajdziesz w necie, lepiej nie próbować bo zablokujesz
    tylko licznik kodów i będzie większa lipa

  • 6. Data: 2016-12-31 16:21:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" o4884g$ef6$...@n...news.atman.pl

    > Za free nic nie znajdziesz w necie, lepiej nie próbować
    > bo zablokujesz tylko licznik kodów i będzie większa lipa

    Ja kiedyś znalazłem. Co gorsza -- odblokowywałem telefon
    niemal nowy, ale taki, który Era musiała już odblokować.
    Niestety był łikend a ja nie chciałem czekać aż do
    poniedziałku -- wówczas nie było tak łatwo
    o odblokowywanie w czasie łikendu.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 7. Data: 2016-12-31 22:45:10
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" napisał:

    > Za free nic nie znajdziesz w necie, lepiej nie próbować bo zablokujesz
    > tylko licznik kodów i będzie większa lipa

    Zdaję sobie z tego sprawę. Kilka razy udało mi się zdjąć simlocka ze
    starszych nodeli. Do C1-01 nie znalazłem. Serwis Orange żąda 77 zł. Telefon
    jest już stary i używany, wart może 20 zł. Więc żadna ewentualna strata.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2016-12-31 22:45:30
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > Najpierw dokładnie przeczytaj komunikat.

    Jaki komunikat? Podałeś link do formularza rejestracyjnego. Widzisz tam pole
    "hasło"? Lepiej dokładnie czytaj wątek.

    Pzdr

  • 9. Data: 2016-12-31 23:06:23
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Kamil was thinking very hard :

    > Zdaję sobie z tego sprawę. Kilka razy udało mi się zdjąć simlocka ze
    > starszych nodeli. Do C1-01 nie znalazłem. Serwis Orange żąda 77 zł. Telefon
    > jest już stary i używany, wart może 20 zł. Więc żadna ewentualna strata.

    Z tego nie zdejmiesz za free, nawet nie próbuj, jeśli chcesz zdjąć to
    skorzystaj z którejś z tych ofert, 15zł to w sumie żadna suma, jak ja
    ściągałem było od 40-60zł:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =sl3+simlock&bmatch=base-relevance-floki-5-ele-1-2-1
    018

  • 10. Data: 2017-01-02 14:34:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-31 o 22:45, Kamil pisze:

    > Jaki komunikat? Podałeś link do formularza rejestracyjnego. Widzisz tam
    > pole
    > "hasło"? Lepiej dokładnie czytaj wątek.

    To jeszcze raz tam wejdź i dokładnie poczytaj.

    Przed rejestracją logujesz się jako wpadmin z hasłem wpadmin.
    Później podajesz swoje dane.
    Dostajesz maila z nazwą użytkownika, ale też uprzednio musisz się
    zalogować jako wpdamin/wpadmin.
    Potem dopiero kolejny mail z linkiem do hasła.

    No, chyba że Ty masz jakiś inny Internet ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam