  • 11. Data: 2017-01-02 22:28:14
    Temat: Re: Simlock
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" napisał:

    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =sl3+simlock&bmatch=base-relevance-floki-5-ele-1-2-1
    018

    Dzięki za link. Aby mogli wygenerowac kod musze im wysłac jakiś log. Ów log
    ma wygenerować program "Infinity Box Best".

    Program nie widzi telefonu przez USB. XP nie może zainstalować sterownika.
    Ściągnąłem kilkanaście i zaden nie pasuje.

    To jakis wyjątkowo upierdliwy telefon.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-01-02 22:28:48
    Temat: Re: unlock Nokia C1-01
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > To jeszcze raz tam wejdź i dokładnie poczytaj.
    >
    > Przed rejestracją logujesz się jako wpadmin z hasłem wpadmin.
    > Później podajesz swoje dane.
    > Dostajesz maila z nazwą użytkownika, ale też uprzednio musisz się
    > zalogować jako wpdamin/wpadmin.

    Otrzymuję e-maila:

    Nazwa użytkownika: xxxxx

    Jeśli jest to błąd, po prostu zignoruj tego emaila, a nic się nie stanie.

    Aby ustawić nowe hasło, przejdź pod poniższy adres:

    <http://infonokia.pl/wp-login.php?action=rp&key=HrvQ
    7BJFVicmp4I2ZstY&login=Bogdan>

    > Potem dopiero kolejny mail z linkiem do hasła.

    Po kliknieciu na linki mam:

    Proszę wprowadzić swoją nazwę użytkownika lub adres email. Odnośnik
    pozwalający na utworzenie nowego hasła zostanie wysłany emailem.

    Odnośnik do resetowania hasła wydaje się być niesprawny. Proszę zawnioskować
    o nowy odnośnik poniżej.

    Nie ma pola "hasło". A link wysłany przez nich wydaje sie im niesprawny??? I
    tak ciągle.

    > No, chyba że Ty masz jakiś inny Internet ;)

    Może mam inny. Zrobić screena ze strony?

    pzdr

  • 13. Data: 2017-01-02 23:40:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-02 o 22:28, Kamil pisze:

> [...]
    > zawnioskować
    > o nowy odnośnik poniżej.
    >
    > Nie ma pola "hasło". A link wysłany przez nich wydaje sie im

    I to właśnie też powinieneś się zalogować najpierw na wpadmin/apadmin i
    dopiero po wprowadzeniu captcha jesteś przekierowany na kolejną stronę z
    hasłem (które możesz zapamiętać i używać lub zmienić na inne, mocne).

    > Może mam inny. Zrobić screena ze strony?

    Może spróbuj link z drugiego maila otworzyć w zupełnie innej
    przeglądarce. Może coś z zapamiętywaniem haseł lub jakimiś ciasteczkami
    się nakićkało?

    Jak nie pomoże, to dawaj screeny.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2017-01-03 13:17:36
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    It happens that Kamil formulated :

> [...]
    >
    > Program nie widzi telefonu przez USB. XP nie może zainstalować sterownika.
    > Ściągnąłem kilkanaście i zaden nie pasuje.

    U mnie działało bez problemu. Zamiast instalować sterowniki zainstaluj
    sobie nokia pc suite, wydaje mi się że powinny być w nim już
    sterowniki. Mam też starą wersję nokia software update (choć serwery
    już dawno nie działają). Nie wiem który ale któryś z tych programów od
    razu powinien zainstalować sterowniki. Sprawdź.

  • 15. Data: 2017-01-04 05:07:40
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > Może spróbuj link z drugiego maila otworzyć w zupełnie innej przeglądarce.

    Ootwierałes podany link? Miałeś pole hasło?

    Pzdr

  • 16. Data: 2017-01-04 05:07:52
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" napisał:

    > sobie nokia pc suite

    Zainstalowałem go niedawno i ściągnąłem fotki i kontakty z telefonu.
    następnie odinstalowałem bo ingerował w kodeki multimedialne. Nie wiem jak,
    ale np. mp4 nie odtwarzał się. Po deinstalacji znów jest O.K.

    pzdr

  • 17. Data: 2017-01-05 07:48:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 05:07, Kamil pisze:

    > Ootwierałes podany link? Miałeś pole hasło?

    Zaintrygowała mnie ta niemożność na tyle, że się tam zarejestrowałem.
    Wydaje mi się, że nawet drugoklasista da radę. Piszę drugoklasista - bo
    już potrafi czytać. I żadnych trudności mieć nie powinien. O ile będzie
    rozumiał słowo pisane.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl