-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Czarek <c...@n...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skąd bierze się para wodna w spalinach?
Date: Sun, 7 Jan 2018 16:59:23 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 31
Message-ID: <p2tg6k$i9o$3@usenet.news.interia.pl>
References: <p2td1k$89e$1@node2.news.atman.pl>
<l...@4...net>
<p2tfge$al3$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-230-3-0.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1515340820 18744 89.230.3.0 (7 Jan 2018 16:00:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Jan 2018 16:00:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p2tfge$al3$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621816
[ ukryj nagłówki ]
W dniu 07.01.2018 o 16:48, Marek S pisze:
> Jako ciekawostkę przytoczę alternatywne uzasadnienie. :-D
Mało precyzyjne a nawet częściowo błędne ;-)
>
> "To calkiem normalne - zwykla kondensacja zimnego powietrza pod wplywem
To nie jest kondensacja powietrza tylko pary wodnej zawartej w tym
powietrzu. Skroplić powietrze w warunkach "domowych" nie jest tak łatwo.
> garaca z silnika. Trwa to kilka minut i system wydechu wysychna.
Nie tyle wyschnie co się układ wydechowy rozgrzeje, przez co nie
następuje kondensacja pary wodnej w chłodnym układzie tylko dopiero na
wewnątrz. Gdyby układ był ciągle schłodzony do niskiej temperatury to
woda/mgła by się z niego wydobywała nawet po dłuższym czasie.
> Wlasnie dlatego tak niewlasciwe sa krotkie jazdy w zimie - nalezy przejechac
> kilka(nascie) km aby przewody wyschly -
Nie wyschły a się rozgrzały. Przed rozruchem zimnego silnika nie ma w
układzie wody w takiej ilości jaką widać przy wylocie po rozruchu
silnika (czasami płynie mała strużka)
> w przeciwnym wypadku pojawi sie korozja."
--
Czarek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.18 17:04 Tomasz Pyra
- 07.01.18 17:23 Tomasz Pyra
- 07.01.18 17:43 Marek S
- 07.01.18 18:15 PiteR
- 07.01.18 20:15 Pszemol
- 07.01.18 20:15 Pszemol
- 07.01.18 20:27 z
- 07.01.18 23:20 Tomasz Pyra
- 08.01.18 06:47 Yogi\(n\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław