    From: "Zocha" <Z...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Skąd dzwonki do smartfona?
    Date: Sat, 10 Feb 2018 09:37:21 +0100

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał
    > w wiadomości news:p5l90c$903$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie pamiętasz też do czego służy google.
    > http://www.darmowe-na-telefon.pl/
    > http://greenmp3.pl/

    Wyobraź sobie, że pamiętam do czego służy google i zawsze
    zanim o coś zapytam na jakiejś grupie, wpierw sama szukam
    w sieci, w tym przy pomocy google.

    Jak sam pewnie zauważyleś, na podanych stronach nie ma
    dzwonków z muzyką klasyczną. Cieszę się jednak, że te linki
    podałeś, bo to jest to o co w ogóle mi chodziło, czyli gotowe
    dzwonki.
    Może wśród dzwonków z muzyką filmową znajdę coś ciekawego,
    ale zależy mi przede wszystkim na dzwonkach z muzyką klasyczną.

    Pozdrawiam
    Zocha