    Subject: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 16 Feb 2020 18:22:59 +0100

    W dniu 2020-02-16 o 16:59, Cavallino pisze:

    > Zużywa się (mocniej) mechatronika skrzyni.

    Jak pokazała się samochodach elektronika, to w zasadzie
    przestałem analizować tak dogłębnie działanie podzespołów, bo byle
    przekaźnik
    jest dla mnie "czarną skrzynką". Nawet nie wiem co się może kryć
    pod tą mechatroniką. Na hydraulikę sterującą skrzynią
    ma wpływ olej, więc tu staram się trzymać terminów wymiany i to tyle
    mojej wiedzy.