  • 31. Data: 2012-11-24 13:24:32
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:50b08120$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > i 1,5 mld na przyszły. W ubiegłym roku zapłacono tylko 15 mln zł mandatów a w
    > tym, jak dotąd 21 mln. Plan "wykonu" jest więc wysoce zagrożony. GITD broni
    > się, że nie ma sprzętu, bo przeciągają się procedury zamówień publicznych.
    > Pytam się, jakim prawem planuje się 7-10 krotny wzrost przestępczości drogowej
    > w ciągu 2 lat? Czy są może plany wzrostu liczby złapanych gwałcicieli,
    > złodziei i innych przestępców na takim poziomie?
    > Czy można w tak ordynarny sposób wkładać łapę w kieszenie kierowców?
    > Jacku Vincencie - przeczytaj w wolnej chwili Dekalog, zwłaszcza punkty 7, 8 i

    Oczywiście, że można. Wkłada się już łapy do kieszeni pacjentów. Spróbuj dostać
    się do lekarza specjalisty. Za stan służby zdrowia Tusk i Vinent powinni stanąć
    przed TS. Planuje się taki wzrost przestępczości bo to jest "państwo prawa".

  • 32. Data: 2012-11-24 13:26:36
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-24 09:11, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy można w tak ordynarny sposób wkładać łapę w kieszenie kierowców?
    > Jacku Vincencie - przeczytaj w wolnej chwili Dekalog, zwłaszcza punkty

    czyli państwu tak naprawdę nie zależy na edukacji kierowców aby jeździli
    zgodnie z przepisami. Państwo w swoich założeniach budżetowych powinno
    przewidywać zmniejszenie wpływów z mandatów, bo powinno prowadzić
    szeroko pojęte programy uświadamiania kierowców oraz powinno poprawiać
    bezpieczeństwo na drogach. Bo przecież i bardziej jazda zgodna z
    przepisami i więcej lepszych dróg tym mniej wypadków, mniej zgonów,
    rannych etc. a więc lepszy bilans dla gospodarki. I takie jest zadanie
    państwa, jeśli tego nie robi (również w innych dziedzinach) to Państwo
    jest nie potrzebne.
    pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 33. Data: 2012-11-24 13:27:16
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > To znaczy?
    > Każde z 10 przekroczeń prędkości jest Twoim zdaniem wykrywane?
    > Bo ja osobiście przekraczam prędkość tak z 10 razy na kilkanaście minut, a
    > wpadki mam tak raz na kilka lat.
    > Czyli to nawet 10 promili nie będzie, nie mówiąc o procentach.

    Jako prawy obywatel złóż samooskarżenie. Jak puścisz bąka kajaj się godzinę.

  • 34. Data: 2012-11-24 13:37:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Saturday, November 24, 2012, 9:11:13 AM, you wrote:

> [...]
    > procedury zamówień publicznych.
    > Pytam się, jakim prawem planuje się 7-10 krotny wzrost przestępczości

    70-100 krotny. Kalkulator masz popsuty.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2012-11-24 13:39:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Saturday, November 24, 2012, 10:28:33 AM, you wrote:

    > To akurat jest chyba oczywiste? Dostałeś kiedyś mandat za niezatrzymanie
    > się przed zieloną strzałką chociażby?

    Nigdy.

    > A kiedy ostatnio się zatrzymałeś?

    Zawsze się zatrzymuję. Nawet, gdy nie było to jeszcze wpisane do
    kodeksu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2012-11-24 13:41:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2012 12:41:07 +0100, R2r napisał(a):
    > Kolega to może prędkość mierzyć nawet termometrem. Taki sam rodzi to
    > skutek w kwestii stwierdzenia popełnienia wykroczenia. Chyba, że jest
    > przedstawicielem organu państwowego uprawnionego do takiego stwierdzenia
    > i robi to zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.

    > Nie zasłaniamy się tylko stosujemy ustalone i obowiązujące reguły prawa.

    No wybacz - obowiazuje 50 a ja jade 80 na liczniku.
    Znasz jakis przepis ze "kto nie przestrzega ograniczenia predkosci przed
    radarem policjanta lub innej uprawnionej osoby" ?

    Wykroczenie jest, mozesz dyskutowac czy naprawde, moze mi sie pomylilo,
    moze mi sie wydawalo, moze naprawde jechalem 49, ale licznik mi zawyza,
    tylko ze ja mam zegarek i gps, i wiem ze zawyza o jakies 10km/m ...

    > A to już zależy co traktujesz jako normy. Jeśli te normy opisywane są
    > nie przez obowiązujące prawo lecz przez Twoje "widzimisię" to właściwie
    > nie mamy o czym dyskutować...

    Stajesz przy takim skrzyzowaniu i liczysz - jeden skrecil bez zatrzymania,
    drugi bez zatrzymania, trzeci .... dziesiaty nie zatrzymal, a ty jeden sie
    zatrzymujesz. Ty jestes nienormalny, razem z 460 p/oslami :-)

    J.

  • 37. Data: 2012-11-24 13:45:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Jako prawy obywatel złóż samooskarżenie.

    Ja składam oskarżenie, ale wobec durniów odpowiedzialnych za psucie prawa.
    Poprzez wprowadzanie przepisów wbrew woli większości obywateli, a wręcz przy
    ich sprzeciwie.
    Do tego nieegzekwowalnych w praktyce.

    Zgodnie z prawem naturalnym taki przepis jest nielegalny.

  • 38. Data: 2012-11-24 13:57:41
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-24 12:44, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale dyskusja nie jest o stwierdzaniu, tylko o popełnianiu.
    O wykrywalności. Nie można wykryć czynu, którego popełnienia nie
    stwierdzono.

    > Nie wiesz o czym gadasz?
    Argument... :-/
    A może tak sobie zadasz to pytanie?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 39. Data: 2012-11-24 14:04:54
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-24 13:41, J.F. pisze:
    > No wybacz - obowiazuje 50 a ja jade 80 na liczniku.
    To nadal nic nie znaczy.

    > Znasz jakis przepis ze "kto nie przestrzega ograniczenia predkosci przed
    > radarem policjanta lub innej uprawnionej osoby" ?
    Nie. Ale egzekucja sankcji za dowolny czyn zabroniony nie może się odbyć
    jeśli uprawniony do tego organ nie stwierdzi popełnienia tego czynu.

    > Wykroczenie jest, mozesz dyskutowac czy naprawde, moze mi sie pomylilo,
    > moze mi sie wydawalo, moze naprawde jechalem 49, ale licznik mi zawyza,
    > tylko ze ja mam zegarek i gps, i wiem ze zawyza o jakies 10km/m ...
    Nie ma. Inaczej dawno straciłbyś nie tylko prawo jazdy ale i wiele
    więcej. Wystarczyłoby, żeby nie lubił Cię sąsiad czy nawet przypadkowo
    spotkany przechodzień.

    > Stajesz przy takim skrzyzowaniu i liczysz - jeden skrecil bez zatrzymania,
    > drugi bez zatrzymania, trzeci .... dziesiaty nie zatrzymal, a ty jeden sie
    > zatrzymujesz. Ty jestes nienormalny, razem z 460 p/oslami :-)

    Miliony much nie mogą się mylić! Jedz... wiesz co. ;-)
    Cóż mogę powiedzieć... Może tylko powtórzę to co powyżej pozostawiłem.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 40. Data: 2012-11-24 14:12:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > O wykrywalności. Nie można wykryć czynu, którego popełnienia nie
    > stwierdzono.

    Nie stwierdzenie to jest kolejny symptom niewykrycia.