    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Slaby zapis
    Date: Fri, 1 Dec 2017 21:07:34 +0000

    On 30/11/2017 9:10 PM, Sebastian Biały wrote:

    > Czas mieć przy sobie coś na pendrive.
    >
    > http://www.system-rescue-cd.org/
    >
    > https://www.pendrivelinux.com/put-lubuntu-on-a-flash
    -drive-using-windows/

    > Współczesny Linux jest tutaj wskazany z powodu dziwności kontrolera raid.
    > Istnieje spora szansa ze go zobaczy od reki bez kombinowania i dd załatwi
    > temat.

    > No to ukradnij jakis najnowszy hirens i zobacz. Widzi niektóre kontrolery
    > raid a inne podobno widzi po pokazaniu sterowników.

    Poradzilem sobie z tym co mam, przenioslem Windows na SSD PCIE ale mam
    dylemat. Po takich przenosinach dysk jest bardzo wolny w porownaniu do
    nowej instalacji Windows (wg CrystalDisk mark czy Samsung Magician). Tylko
    ze nowa instalacja to masa roboty.
    Co ewentualnie moze byc problemem, dlaczego stary windows ogranicza
    transfer nowego dysku?
    Odinstalowalem juz 'Intel RST' - nie pomoglo.