  • 1. Data: 2014-10-05 22:11:26
    Temat: Re: Slady po naklejkach / reklamie na lakierze - jak usunac
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2009 19:30:42 UTC+2 użytkownik TIM napisał:
> [...]
    > zajeloby mi to ponad tydzien, a rece beda bolaly jeszcze miesiac
    > Potem test rozpuszczalnik uniwersalny, tez ciezko, posostaja smugi i ryzyko
    > zmatowinia lakieru
    > W markecie budowlanym zaproponowali mi ekologiczny rozpuszczalnik, z
    > cytrusow, bardzo male opakowanie koszt ponad 20zl, na cale auto potrzebaby z
    > 10 jak nie 20 opakowan, klej puszcza ciagnie sie i daje rolkowac ale tez
    > bardzo ciezko minimalnie lepiej niez benzyna.
    > Nie mam pomyslu co zrobic by sie tego pozbyc, moze polerka auta mnie czeka?
    > Prosze o porady, moze ktos to przerabial

    Ja polecam http://www.sjd-lublin.com.pl/nowosci/30-nowy-produkt
    -o-szerokim-zastosowaniu-cytrusowy-zmywacz-do-etykie

  • 2. Data: 2014-10-06 00:44:12
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 5 października 2014 22:11:26 UTC+2 użytkownik
    p...@g...com napisał:

    > Ja polecam http://www.sjd-lublin.com.pl/nowosci/30-nowy-produkt
    -o-szerokim-zastosowaniu-cytrusowy-zmywacz-do-etykie

    Dajcie mu jedną puszkę i niech napisze czy dobry, czy ekonomicznie opłacalny. Na
    razie to co napisałaś to spam. A spamerom się nie wierzy. Ale kto wie, może to spam
    pożyteczny. Tylko opinia kogoś niezależnego potrzebna.

  • 3. Data: 2014-10-06 10:58:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Na razie to co napisałaś to spam.

    a ty musiałeś cały ten spam zacytować

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-10-06 21:38:27
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    k...@g...com pisze:

> [...]
    razie to co napisałaś to spam. A spamerom się nie wierzy. Ale kto wie, może to spam
    pożyteczny. Tylko opinia kogoś niezależnego potrzebna.

    Kogutku, że skuteczne - mogę potwierdzić, miałem parę razy w rękach
    terpeny cytrusowe. Fajnie myją, są lżejsze, nie tak tłuste, mają
    naprawdę małe napięcie powierzchniowe. Pozostaje zasadność pytania o
    sens ekonomiczny - w czasach kiedy ja to miałem w łapach za pól litra
    tego cuda można było wiadro benzyny lakowej albo pół wiadra terpentyny
    balsamicznej kupić.

    --
    Darek

  • 5. Data: 2014-10-07 01:56:07
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 21:38:27 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:

> [...]
    >
    > sens ekonomiczny - w czasach kiedy ja to miałem w łapach za pól litra
    >
    > tego cuda można było wiadro benzyny lakowej albo pół wiadra terpentyny

    Sens ekonomiczny jest tak samo ważny jak użyteczność. Jeśli puszka tego cuda może
    kosztuje 4 dychy i da się nią umyć decymetr kwadratowy to każdy sam może ocenić czy
    warto. Nie używałem nigdy takiego specyfiku. Nie wiem na ile wystarcza. Może na dwa
    metry kwadratowe. Sprzedawcy w życiu nie uwierzę bo na stronie ceny nie znalazłem.
    Może ślepy jestem. Dla mnie jak ktoś ukrywa cenę to coś nie teges jest.