  • 11. Data: 2015-05-03 22:50:33
    Temat: Re: Smartfon dla dzieciaka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
    news:1the46wep50z3$.1trugf994kdvy.dlg@40tude.net...

    > Są do tych "wielu rzeczy" lepsze rozwiązania. Np. desktop.

    Słabo się w kieszeni jeansów mieszczą...

    > I nawet zadzwonić z niego też można :)

    Gwoździa też da się obcasem buta wbić, ale młotek lepszy.

  • 12. Data: 2015-05-03 22:51:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To nie wnuczka i nie na komunię.
    > Co nie znaczy że pochwalam.
    > Po prostu znajoma zgłosiła sprawę.

    Tak czy inaczej - napisz co wybrałeś i czy zadowolona.

  • 13. Data: 2015-05-04 00:48:51
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    com...

    On Sat, 2 May 2015 13:08:53 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

    >Cześć
    > Jestem z tego pokolenia które smartfony ma w d.... Tym niemniej
    >zaistniała sytuacja że trzeba kupić 12-latce smartfona. Priorytety są
    >takie:
    >1. Do 300 zł

    W tej cenie to żadnego bym nie polecił, ale oczywiście coś tam kupisz.
    W ostatniej gazetce auchan od 2 maja jest kilka takich wynalazków:
    -jakiś prestigio za 229, czy kazam 451 za 299zł na androidzie, ale
    mają 512MB ramu więc to będzie mordęga tego używać.Człowiek się od
    razu będzie niezadowolony przez to z androida.
    Na dzień dzisiejszy takie minimum to 1gb ramu.
    W tej cenie to coś bym wolał na windowsie, Lumia 435 kupisz za 299zł w
    euro, widzę na stronie.
    Generalnie dołożyłbym te 200 zł i do 500zł wziął coś na androidzie
    typu moto e, czy też z dobrymi parametrami jak na tę cenę Honor Holly.
    Ewentualnie jakąś lumię droższą.

    >2. Możliwie dobry aparat fotograficzny.
    jw.

    >3. Możliwie dobry i duży ekran.
    jw.

    >Jakby ktoś miał jakąś propozycję niech śmiało pisze :) Przy okazji, jaki
    >OS byście polecali?

    System to już kwestia gustu, na pewno przy takiej cenie windows na
    słabych parametrach będzie chodził płynniej.

    ---

    Jeśli chodzi o windowsa to radziłbym sprawdzić ofertę ich sklepu zwłaszcza
    pod kątem gier. Z tego co pamiętam jak w zeszłym roku sprawdzałem WP na
    lumiii to gierki które były na androidzie bezpłatne, na windowsie były
    płatne a bezpłatnie dostępne w wersjach demo. Dotyczyło to min. popularnych
    angry birds. Dlatego jeśli to ma być telefon dla dzieciaka to warto to
    sprawdzić.

    Krzychu

  • 14. Data: 2015-05-04 00:56:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 12:19:41 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > To nie wnuczka i nie na komunię. Co nie znaczy że pochwalam. Po prostu
    > znajoma zgłosiła sprawę.

    A szkoda ... bo tu tylko takie na komunie :-)

    http://mobtech.interia.pl/smartfony/news-smartfon-na
    -komunie-tani-telefon-w-cenie-od-199-zl-do-900-zl,nI
    d,1715607

    J.