    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Subject: Re: Smartphone do wysokości 140 mm
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 7 Jul 2019 14:44:56 +0200

    Dnia Sun, 7 Jul 2019 05:17:08 -0700 (PDT), Duszek Smsaczek napisał(a):

    > Poszperałem w Internecie i nie byłem w stanie znaleźć żadnego smartphone, który
    spełnia moje wymagania. Wygląda na to, że one są projektowane dla ludzi, którzy
    używają ich jako głównego komputera. Jakie są modele smartphone, które nie są wyższe
    od 140 mm? Najlepiej by było, jeśli on ma także rozsuwaną fizyczną klawiaturę i
    trackballa.

    Marzy Ci się współczesny Blackberry 9810? Nie ma!
    Możesz kupić takiego BB9810, ale będziesz mógł tylko dzwonić i pisać SMS'y
    BIS jest już chyba wyłączony, BBM umarł.
    Z nowych sprzętów z klawiaturą zostały tylko BB Key One, Key2 i Key2 LE.
    Nie spełniają warunku wysokości. W dwóch pierwszych za trackballa może
    służyć klawiatura, która działa jak touchpad w laptopie. Jak wszytkie
    BlackBerry, są absurdalnie drogie.

    Warunek rozmiaru spełnia od biedy Samsung S7 (142,4mm). Sam telefon jest
    bardzo fajny, ale bateria w nim, to porażka.

    Mniejszy i bardzo sprawny, mimo wieku, jest iPhone 6s. Nowsze 7 i 8
    spełniają warunek wielkości, ale cena jest z kosmosu.

    Zostają jeszcze tylko Sony Xperie s serii Compact. Nie miałem, ale ludzie
    je chwalą. Oczywiście drogie jak cholera.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek