  • 1. Data: 2020-05-18 17:05:21
    Temat: Re: Śmierdząca konspiracyjna "misja"...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rothelostronertheron Gethreveneusenthor" napisał w
    wiadomości grup
    >Następny wrogi eksperyment "transmisji
    >energii" falami milimetrowymi (laser)...

    >https://bit.ly/2LEGyXO

    >według "bajeczki" z USrael, odbędą się testy
    >przesyłu energii słonecznej wiązka mikrofalową
    >na ziemię. Z całą pewnością po zakamuflowanych
    >eksperymentach; bedą służyły do niszczenia
    >tego "co stoi na przeszkodzie".

    A z drugiej strony elekrownia sloneczna na orbicie to piekny pomysl,
    tylko trzeba jakos transmitowac.

    >Znamy historię H??RP i płonące lasy Tajgi...

    I plonace lasy Amazonii, i plonace lasy Kaliforni, i Australii ...
    trzeba znac umiar w opiniach :-)

    inna sprawa, ze moze i mysla o elektrowni, a wyjdzie tylko bron :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-05-18 18:33:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 17:05, J.F. pisze:
    > A z drugiej strony elekrownia sloneczna na orbicie to piekny pomysl,
    > tylko trzeba jakos transmitowac.

    Nie pamiętam gdzie ale przeczytałem taką opinię że każde dodawanie
    energii do atmosfery powoduje ocieplenie.

    Znaczy jak się chcemy ogrzać dokładamy, jak się chcemy ochłodzić klimą
    też dokładamy.

    Każda działalność człowieka na "energii" prowadzi do ocieplenia kliamatu.

    Co można zrobić? Mniej ŻREĆ mniej produkować mniej kupować mniej
    marnować...

    Ale korporacje na to nie pozwolą bo na tym nie zarabiają.

    Pozwolą na produkcję, paneli, samochodów elektrycznych i innych gówno
    potrzebnych rzeczy które ciemny lud kupi bo mu wmówiono że MUSI.

  • 3. Data: 2020-05-18 21:00:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-18 o 18:33, z pisze:

> [...]
    >
    > Pozwolą na produkcję, paneli, samochodów elektrycznych i innych gówno
    > potrzebnych rzeczy które ciemny lud kupi bo mu wmówiono że MUSI.

    Nie trzeba wmawiać, że musi. Wystarczy ładnie zapakować w sreberko i lub
    będzie wierzył, że kupuje, bo chce.

  • 4. Data: 2020-05-18 21:20:15
    Od: z <...@...pl>

    Nie zgadzam się z twierdzeniem marketingowców że oni tylko odpowiadają
    na zapotrzebowanie a wszystkim kieruje głupi klient bo tego chce.

  • 5. Data: 2020-05-18 21:25:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Nie pamiętam gdzie ale przeczytałem taką opinię że każde dodawanie
    >energii do atmosfery powoduje ocieplenie.

    Niby tak, ale ... ilosc mocy otrzymywanej ze Slonca jest horendalna.
    1360W/m^2, czyli jesli dobrze licze - prawie 2e17W dla calej Ziemi.

    Myslisz, ze jak sobie wyprodukujemy dodatkowo nawet 1e13W, to bedzie
    jakis istotny efekt ?

    >Znaczy jak się chcemy ogrzać dokładamy, jak się chcemy ochłodzić
    >klimą też dokładamy.

    Trzeba grzac pompą ciepla i chlodzic atmosfere :-)

    >Każda działalność człowieka na "energii" prowadzi do ocieplenia
    >kliamatu.
    >Co można zrobić? Mniej ŻREĆ mniej produkować mniej kupować mniej
    >marnować...

    Czy lusterka ustawic, zeby Ziemia wiecej odbijala ? :-)

    >Ale korporacje na to nie pozwolą bo na tym nie zarabiają.

    >Pozwolą na produkcję, paneli, samochodów elektrycznych i innych gówno
    >potrzebnych rzeczy które ciemny lud kupi bo mu wmówiono że MUSI.

    Lud dobrze wie, ze chce cieplo w domu w zimie, chlodno latem, samochod
    chce miec, telewizor, na urlop poleciec, na narty pojechac ...

    J.

  • 6. Data: 2020-05-18 22:45:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 21:25, J.F. pisze:
    > Myslisz, ze jak sobie wyprodukujemy dodatkowo nawet 1e13W, to bedzie
    > jakis istotny efekt ?

    Są tacy co twierdzą że człowiek spowodował ocieplenie klimatu.

    Więc... ;-)

  • 7. Data: 2020-05-19 15:33:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rothelostronertheron Gethreveneusenthor" napisał w
    wiadomości grup
    J.F. wrote...

    >Pisze wyraznie: *HAARP* i rosyjska *Tajga* ,
    >zas pozary w Brazylii w dorzeczu Amazonki
    >dokonali besposrednio na miejscu plantatorzy
    >podpalacze, w ten sposob powiekszali obszary
    >agrarne (NIC wspolnego z HAARP!),

    >nastepnie pozary w okolicach Malibu i Mendocino
    >dokonali lokalnie podpalacze nienawidzacy
    >multimiliarderow (NIC wspolnego z HAARP!),

    >podobnie pozary w Oceanii *NIE* maja cokolwiek
    >wspolnego z HAARP!

    Ale te w tajdze maja, to na pewno HAARP, zadni tam lokalni
    plantatorzy, przeciwnicy ustroju, syberyjscy separatysci ...

    J.

  • 8. Data: 2020-05-19 15:34:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Są tacy co twierdzą że człowiek spowodował ocieplenie klimatu.
    >Więc... ;-)

    Wiec jest roznica miedzy bezposrednim podgrzewaniem atmosfery, a
    spowodowaniem, ze ona np pochlania 1% wiecej promieniowania ...

    J.