    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Soft do obrobki video
    Date: Mon, 02 Apr 2018 05:13:50 GMT

    On 2018-04-01, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    -studio-platinum/

    > Działa 4K H.265 czy tylko H.264? Wspiera przeliczanie na kartach
    > graficznych? Zastanawialem się własnie nad kupnem czegoś i cena
    > faktycznie interesująca.

    3x tak.
    https://www.vegascreativesoftware.com/us/vegas-movie
    -studio/specifications/#productMenu

    Alternatywnie polecam TMPGEnc Video Mastering Works 6
    http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/tvmw6.html

    Ma liniowy edytor ale do Movie Studio się nie zbliża. Mam oba i uzywam
    komplementarnie bo Vegas jest kiepski w kodowaniu ale bdb. edycyjnie.

    Przy czym w zalezności od tego co potrzebujesz TMPGEnc może Ci spokojnie
    wystarczyć. Mozna ściągnąć dla obu wersję próbną.

    --
    Marcin