    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 22 May 2020 21:44:55 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Sokratesa cd (2)
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 22 maja 2020 16:59:04 UTC-5 użytkownik Poldek napisał:
> [...]
    37,25965479,jest-zaostrzenie-zarzutow-dla-sprawcy-wy
    padku-przy-ul-sokratesa.html

    > To się okaże za parę lat, jak sprawa przejdzie przez wszystkie kolejne
    > instancje, a wyrok się uprawomocni.

    Mysle ze mozna zalozyc ze tak sie to skonczy. Zakladam ze kierowca nie ma superpapugi
    ktora wymysli jakies papiery na ciekawa odmiane grypy filipinskiej i sie lolek
    wykreci.

    W powszechnym pojeciu ten kierowca jest winny i kropka. Watpliwosci sa co do tego czy
    zawsze i wyłącznie kierowca jest winny. Bo w watku wskrzeszanym przez Szreka nie ma
    watpliwosci ze w tym przypadku piesi nie mieli duzego pola do popisu ale w ogolnosci
    jednak maja. I to jest tak naprawde kontrowersyjne.

    winnego jesli wlazi pod kola nie dajac szansy kierowcy na zatrzymanie sie i chyba
    dorzucal do tej grupy tez uprzejmych kierowcow ktorzy zatrzymuja sie i tworza tego
    typu sytuacje.

    albo wyjazd turystyczny do niespokojnej okolicy.

    wielki wplyw na to kiedy i gdzie jedzie.

    aby realnie posiedzial dluzej niz 3 lata.

    > Kurdę, Sebastian Orczykowski akurat zabił człowieka idącego po
    > przejściu. Drugi podobny pasjonat młotorsportu ze Szytna to Adam D.
    > (niestety nie znam nazwiska - jak znacie to podajcie tutaj)
    > zapierdalający Fordem Mustangiem zabił dziecko siedzące w wózku na
    > chodniku. Kiedy do was dotrze, że problem to są ci popierdoleni
    > pasjonaci zapierdalania?

    Ale to są inne sprawy. My tu nie dyskutujemy o pojedynczych zapierdalaczach.
    Równie dobrze można by zakazać sznurka do snopowiązałki bo pare przypadków uduszenia
    w Polsce sie znalazlo.

    > Korzenie tego tkwią z jednej strony w lansowaniu przez marketing branży
    > młotoryzacyjnej zapierdalania, jako czegoś fajnego. Nakłada się na to

    Nie zauwazylem. Wiekszosc reklam jest stonowana, auta plyna w krajobrazach a nie
    robia bączki czy drifty w miescie. Jak znajdziesz taka reklame mlodsza niz 30 lat to
    podrzuc. Chetnie obejrze i ci przyznam racje ze TA reklama jest durna.
    Wiekszosc nie jest.

    Przemysl moto propaguje sciganie w warunkach kontrolowanych.

    > zupełna obojętność Policji na zapierdalanie. No chyba, że ktoś zostanie

    No nie bardzo. Susza tu i owdzie. Choc przyznam ze ich obecnosc na drogach nie jest
    intensywna. Pociesze cie ze w porownaniu do europy i ameryki jednak widze ich
    czesciej niz zadziej.

    > zabity, wtedy dopiero pojawia się Policja. Nie ma także potępienia w
    > otoczeniu społecznym dla zapierdalających ludzi. Za to jest potępienie
    > dla "donosicieli", którzy próbują zgłaszać pojebów na Policję, zanim
    > kogoś zabiją.

    Ja nie wiem gdzie ty sie chowasz ale w moim otoczeniu niczego takiego nie ma.

    Ale zdradze ci tajemnice:

    Jak ktos nagra pirata drogowego na kamere to w dzisiejszym stanie prawnym nie mozna
    nikogo skazac. Bo nie widac twarzy.
    Mozna dac mandat i niech wlasciciel sobie od osoby ktorej auto pozyczyl sciagnie
    kase. Ma mozliwosci. Ale do sadu ciagac sie ludzika nie da. Znaczy sie, da sie. Ale
    to bez sensu bo wlasciciel powie ze pozyczyl iksinskiemu a iksinski powie ze
    igrekowskiemu, a igrekowski powie ze zetowskiemu. I kazdego sąd bedzie szukal
    miesiace. Az w koncu ktorys z nich powie ze pozyczyl znajomemu mongołowi który juz z
    kraju wyjechał.

    I tu wracam do poczatku tematu: Prosciej jest aby pieszy patrzyl na droge i nie
    wlazil pod kola.

    A jak juz ktos kogos przejedzie to nalezy gnoja zlapac i trytytkami do slupa przypiac
    zeby nie uciekl. Ot cala filozofia.