  • 1. Data: 2012-09-27 11:32:11
    Temat: Sprawca ma OC w Link4...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    więc lepiej uderzyć do Link4 czy do swojego (BRE)?

    AFAIK rzeczoznawca jest losowany do oceny szkody, ale czy na pewno do końca nie
    ma znaczenia kto go przyśle?

  • 2. Data: 2012-09-27 12:28:16
    Temat: Re: Sprawca ma OC w Link4...
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 27.09.2012 11:32, r...@k...pl pisze:
    > więc lepiej uderzyć do Link4 czy do swojego (BRE)?
    >
    > AFAIK rzeczoznawca jest losowany do oceny szkody, ale czy na pewno do końca nie
    > ma znaczenia kto go przyśle?

    a z jakiej polisy chcesz likwidować szkodą? ze swojego AC czy z jego OC?
    Samochód wstawiasz do serwisu i dalej oni się boksują. No chyba że
    chcesz coś na tym ugrać i dostać kasę do reki a naprawę zlecić kowalowi
    za rogiem

  • 3. Data: 2012-09-27 12:42:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Sep 2012 12:28:16 +0200, w <k419o0$2mp$1@node1.news.atman.pl>, Albercik
    <n...@g...pl> napisał(-a):

    > a z jakiej polisy chcesz likwidować szkodą? ze swojego AC czy z jego OC?

    Z jego OC oczywiście.

    > Samochód wstawiasz do serwisu i dalej oni się boksują. No chyba że
    > chcesz coś na tym ugrać i dostać kasę do reki a naprawę zlecić kowalowi
    > za rogiem

    Nie mam zamiaru naprawiać, nawet podłoga bagażnika dostała (strzał w tył).
    I tak pewnie pójdzie jako szkoda całkowita.
    Chcę jak najwięcej kasy do ręki, a auto sprzedać tak jak wygląda (z tym, że nie
    teraz).

  • 4. Data: 2012-09-27 14:54:21
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Z jego OC oczywiście.

    To i tam zgłaszasz. Najdłużej trwa weryfikacja TU w policji. Ja
    czekałem prawie 3 tygodnie.

    _____
    grzech
    626

  • 5. Data: 2012-09-27 16:03:23
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2012-09-27 11:32, r...@k...pl pisze:
    > więc lepiej uderzyć do Link4
    IMHO tak
    ja miałem likwidowaną szkodę bo sprawca też był w Link4 i byłem
    zadowolony z tempa załatwiania i wyceny

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 6. Data: 2012-09-27 18:46:21
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-09-27 16:03, Tadeusz pisze:
    > IMHO tak
    > ja miałem likwidowaną szkodę bo sprawca też był w Link4 i byłem
    > zadowolony z tempa załatwiania i wyceny

    Ja jestem w trakcie likwidacji szkody w mieniu z OC sprawcy (Link4) -
    gościu połamał mi drewniane drzwi garażowe ;)
    Jestem po oględzinach rzeczoznawcy, zobaczymy co z tego będzie - czy
    dadzą kasę na wymianę drzwi ;)

    Pozdro !

  • 7. Data: 2012-09-27 19:08:23
    Od: <6...@4...190823.invalid> (Tom N)

    Cezary Daniluk w

    > Ja jestem w trakcie likwidacji szkody w mieniu z OC sprawcy (Link4) -
    > gościu połamał mi drewniane drzwi garażowe ;)

    Jak to zrobił i co zniszczył? Zdjęcia dawaj :D

    > Jestem po oględzinach rzeczoznawcy, zobaczymy co z tego będzie - czy
    > dadzą kasę na wymianę drzwi ;)

    Wymianę? Dwie deski do wymiany(po odjęciu amortyzacji wyjdzie 10% wartości
    bo były zgnite i korniki wlazły) i 50 ml lakierobejcy, a Ty byś od razu całe
    drzwi chciał ;-)

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2012-09-27 19:12:58
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 27.09.2012 19:08, (Tom N) pisze:
> [...]
    > bo były zgnite i korniki wlazły) i 50 ml lakierobejcy, a Ty byś od razu całe

    Trzeba oddać do serwisu, oczywiście autoryzowanego:P

  • 9. Data: 2012-09-27 20:46:56
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-09-27 19:08, (Tom N) pisze:
> [...]
    > bo były zgnite i korniki wlazły) i 50 ml lakierobejcy, a Ty byś od razu całe

    He he, życzę szczęścia. Niechaj link doprowadzi je do poprzedniego
    stanu, niech weźmie stolarza i niech ten stolarz je naprawi ;) zapłacą
    mu więcej jak za wstawienie nowych drzwi ;)

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2012-09-27 22:45:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 20:46, Cezary Daniluk pisze:

    > He he, życzę szczęścia. Niechaj link doprowadzi je do poprzedniego
    > stanu, niech weźmie stolarza i niech ten stolarz je naprawi ;) zapłacą
    > mu więcej jak za wstawienie nowych drzwi ;)

    Znając L4, to prędzej stwierdzą, że takie rzeczy to należy samemu
    naprawić, bo przecież w starej, ośmioklasowej podstawówce na ZPTach to
    było. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl