  • 1. Data: 2010-02-05 07:40:57
    Temat: Sprawdzony serwis Kawasaki (Wawa)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie czy ktoś może polecić vel odradzić konkretny serwis
    Kawasaki w Wawie i okolicach...?
    Na razie nie ma nic konkretnego, chodzi mi o sprawdzone, godne polecenia
    miejsce.

    Dzięki z góry!

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 2. Data: 2010-02-08 08:25:13
    Temat: Re: Sprawdzony serwis Kawasaki (Wawa)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Nikt z Was nie ma doświadczeń z żadnym mazowieckim serwisem Kawy... ???

  • 3. Data: 2010-02-08 08:30:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 8 Lut, 09:25, falco <m...@w...pl> wrote:
    > Nikt z Was nie ma doświadczeń z żadnym mazowieckim serwisem Kawy... ???

    A to koniecznie musi być Kawasaki? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-02-08 08:40:08
    Od: falco <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > A to koniecznie musi być Kawasaki? :-)

    Powiem tak, że w sumie, to nie wiem... ;)

    Pytam na razie czysto teoretycznie, bo sprawa dotyczy modelu, który nie
    był sprzedawany do PL, ale do DE.
    Z tego co podzwoniłem po serwisach Kawy znalezionych w sieci, to każdy
    zapewniał, że jeśli model był sprzedawany w europie nie ma żadnych
    problemów z częściami jak i ewentualnym serwisowaniem.

    Wiadomo jednak, że jeśli są miejsca, które sporo osób będzie chwalić lub
    wręcz przeciwnie, to taka wiedza by się przydała przed ewentualnym
    zakupem... ;)

  • 5. Data: 2010-02-08 09:09:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 8 Lut, 09:40, falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zapewniał, że jeśli model był sprzedawany w europie nie ma żadnych
    > problemów z częściami jak i ewentualnym serwisowaniem.

    No bo tak jest, nie ma to większego znaczenia. Części i tak
    sprowadzają z zagranicy, przykładowo ja zamawiałem coś do Zygzaka to
    części ściągali z Holandii. A serwis, to jak to serwis - wszędzie
    podobnie a Wawie masz serwisów sporo. W FAQ jest ;-)
    <http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=SerwisMo
    tocykla&v=17f5> ja
    mogę dorzucić jeszcze Motoristę.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-02-08 09:21:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-08 10:09, AZ pisze:

    > No bo tak jest, nie ma to większego znaczenia. Części i tak
    > sprowadzają z zagranicy, przykładowo ja zamawiałem coś do Zygzaka to
    > części ściągali z Holandii.

    A to mnie akurat nie dziwi bo Kawa ma centralny magazyn czesci na Europe
    wlasnie w Holandii.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-02-08 09:41:28
    Od: falco <m...@w...pl>

    AZ pisze:
    > serwis - wszędzie
    > podobnie a Wawie masz serwisów sporo. W FAQ jest ;-)
    > <http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=SerwisMo
    tocykla&v=17f5> ja
    > mogę dorzucić jeszcze Motoristę.

    Ok! dzięki, ważny temat, to ewentualne części, więc jestem już
    spokojniejszy. ;)
    Podstawowe serwisowanie da radę we własnym zakresie.
    Chciałem się jednak upewnić co do polecanych innych miejscówek, dobrze
    wiedzieć, że FAQ jest na bieżąco z opiniami ludzi na żywca. ;)

  • 8. Data: 2010-02-08 09:45:41
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-08 10:41:28 +0100, falco <m...@w...pl> said:

> [...]
    > Chciałem się jednak upewnić co do polecanych innych miejscówek, dobrze
    > wiedzieć, że FAQ jest na bieżąco z opiniami ludzi na żywca. ;)

    No nie do końca FAQ jest na bierząco - Tomek Kędzior już jakiś czas
    temu (z rok będzie?) odszedł do Free&Fun, gdzie nadzoruje dłubanie przy
    sprzętach do ścigania, a PP już nie jest w Piasecznie, tylko na
    Połczyńskiej. Takie tam drobiazgi.

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-02-08 09:55:05
    Od: falco <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > No nie do końca FAQ jest na bie...

    To jest szansa, że temat wniesie (jeszcze) więcej pozytywnych i
    przydatnych informacji niż wydawało się na początku... ;)

  • 10. Data: 2010-02-08 12:13:40
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > części ściągali z Holandii. A serwis, to jak to serwis - wszędzie
    > podobnie a Wawie masz serwisów sporo. W FAQ jest ;-)

    Tez Polecę Motoristę. Serwisuja mojego Syma.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader