  • 1. Data: 2015-04-30 19:59:59
    Temat: Sprężynki do przełącznika zakresów multimetra
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    Rozbierałem przełącznik zakresów w mierniku Mastech MY-65 (do czyszczenia,
    bo niektóre zakresy nie zawsze łączą) i mi wyskoczyła jak z procy sprężynka,
    która dociska kulkę do tarczy przełącznika aby była grzechotka na
    przełączniku.
    Sprężyny oczywiście nie znalazłem bo wystrzale. Ale się wk........
    Widok sprężyny http://i.imgur.com/LKq66ux.jpg
    Może w jakimś przełączniku, innym ustrojstwie ktoś natknął się na takowe?
    Żeby podebrać skądś, bo poszukuję teraz dwóch takich. Może jest jakiś sklep
    z takim małymi sprężynkami gdzie można sobie dobrać?
    Człowiek chce dobrze coś zrobić to się z reguły musi spier.................

  • 2. Data: 2015-04-30 20:49:43
    Od: Andrzej K <k...@w...pl>

    W dniu 2015-04-30 o 19:59, jedrek pisze:
> [...]
    > jakiś sklep z takim małymi sprężynkami gdzie można sobie dobrać?
    > Człowiek chce dobrze coś zrobić to się z reguły musi spier.................

    Milanówek . Sprężyny, druty sprężynowe
    Żabie Oczko 6
    05-822 Milanówek
    Borawski. PPHU. Sprężyny, druty sprężynoweŻabie Oczko 605-822 Milanówek
    borawski.com.pl
    22 724 88 88
    Zamawiałem szybko tanio i solidnie .Można zamówić telefonicznie, odeślą
    za pobraniem.
    Andrzej

  • 3. Data: 2015-04-30 20:52:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "jedrek"
    > sklep z takim małymi sprężynkami gdzie można sobie dobrać?

    Z długopisu. Średnice zmniejszysz nakręcając na np. wiertło. Chwytając
    wierło i koniec spręzyny w uchwyt wiertarki/wkrętarki. Drugi koniec spręzyny
    kombinerakami zakręcisz na wiertle.

    Robert

  • 4. Data: 2015-04-30 21:17:25
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 30.04.2015 19:59, jedrek wrote:
> [...]
    > jakiś sklep z takim małymi sprężynkami gdzie można sobie dobrać?
    > Człowiek chce dobrze coś zrobić to się z reguły musi spier.................

    W marketach budowlanych są takie "mierniki" po dychu, tam też są takie
    małe sprężynki i kulki.

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2015-04-30 22:29:51
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > grzechotka na przełączniku.
    > Sprężyny oczywiście nie znalazłem bo wystrzale. Ale się wk........
    Szukać, przecież zginąć nie mogła musi gdzieś leżeć, ja na podłodze
    znajduję tranzystory sot23 bez szkła powiększającego a mam 50+ więc
    łatwo nie ma.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 6. Data: 2015-05-01 09:21:55
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik jedrek napisał:

> [...]
    > jakiś sklep z takim małymi sprężynkami gdzie można sobie dobrać?
    > Człowiek chce dobrze coś zrobić to się z reguły musi spier.................

    Najbliższy stary zegarmistrz. Będzie miał sporą kolekcję.

  • 7. Data: 2015-05-07 10:30:58
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    "Andrzej K"
> [...]
    > Żabie Oczko 6
    > 05-822 Milanówek
    > Borawski. PPHU. Sprężyny, druty sprężynoweŻabie Oczko 605-822 Milanówek

    Firma, która nie odpisuje na maila gdzie dostali zdjęcia, wymiary sprężyny
    to dziady.
    Pewnie nie odpisali, bo nie zamamiaw 10000szt.
    Skreślam ich.

  • 8. Data: 2015-05-07 10:33:54
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    "janusz_k"
    > Szukać, przecież zginąć nie mogła musi gdzieś leżeć, ja na podłodze
    > znajduję tranzystory sot23 bez szkła powiększającego a mam 50+ więc
    > łatwo nie ma.

    Tak się da jak sprężyna poleciała w pomieszczeniu gdzie stoi jeden stolik, a
    reszta to gołe ściany, a tu masz meble, zakamarki i szukaj wiatru w polu. Co
    się dało przekopałem, wymacałem, poodsuwałem, zaglądałem, ale sprężynki ani
    śladu.

  • 9. Data: 2015-05-07 11:53:17
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 maja 2015 10:30:57 UTC+2 użytkownik jedrek napisał:
> [...]
    > to dziady.
    > Pewnie nie odpisali, bo nie zamamiaw 10000szt.

    Pewno się potną że ich skreślasz.

  • 10. Data: 2015-05-07 21:46:57
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-05-07 o 10:33, jedrek pisze:
> [...]
    > stolik, a reszta to gołe ściany, a tu masz meble, zakamarki i szukaj
    > wiatru w polu. Co się dało przekopałem, wymacałem, poodsuwałem,
    Ja cię rozumiem też mam pokój zagracony, może neodym ci pomoże? w końcu
    sprężynka stalowa, powinien gdzieś ją z kąta "wyciągnąć".

    --
    Pozdr

    Janusz_K