  • 21. Data: 2012-11-11 07:44:23
    Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 20:14:15 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):

    > Jest to jakaś opcja, chociaż bardziej bym liczył na powstanie jakiegoś w
    > miarę wiarygodnego serwisu, gdzie każdy będzie mógł opublikować fakturę za
    > swój samochód i powstanie rozsądna baza porównawcza. ;)

    To jest też jakaś opcja, tyle że poza fakturą, którą nie każdemu będzie się
    chciało publikować (a złośliwcy z kolei wydziergają sobie fakturkę na 50%
    wartości - kilka minut zabawy) nie będzie tam wielu innych informacji, a
    żeby otrzymać, bądź nie, upust, wystarczy, że się nie spodobasz handlowcowi
    ;)

    AK

  • 22. Data: 2012-11-11 10:49:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > niestety tu sie mylisz..

    niestety tu kitujesz

  • 23. Data: 2012-11-11 11:08:58
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 10.11.2012 16:54, Irek N. pisze:
    > Moje doświadczenie pokazuje, że tylko do momentu pozyskania klienta,
    > później już nie interesują się wcale.

    Zależy, na kogo trafisz.

    Ja pomagam - bezinteresownie - swoim klientom np. sprzed trzech lat.
    Zawsze mogą liczyć na moją pomoc, w miarę moich możliwości. Ktoś powie,
    że tracę czas, bo w tym czasie mógłbym sprzedać dwa inne samochody...
    pewnie ma rację. Ja tak nie umiem.

    Inna rzecz, że ja potrafię się autentycznie cieszyć wraz z klientem z
    nowego nabytku. Wystarczy lubić to, co się robi.

  • 24. Data: 2012-11-11 11:47:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > niestety tu kitujesz

    no przecież dokumentów Ci nie pokaże...
    Z resztą jakoś bardzo nie zależy mi na tym, zebyś uwierzył..

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 25. Data: 2012-11-11 11:48:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > no przecież dokumentów Ci nie pokaże...
    > Z resztą jakoś bardzo nie zależy mi na tym, zebyś uwierzył..

    a - zeby nie bylo. Mówie o dealerze, a nie producencie.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 26. Data: 2012-11-11 12:00:26
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > Zawsze mogą liczyć na moją pomoc, w miarę moich możliwości. Ktoś powie,
    > że tracę czas, bo w tym czasie mógłbym sprzedać dwa inne samochody...

    I masz rację, klienci pewnie wracają przy zakupie kolejnego.

    > Inna rzecz, że ja potrafię się autentycznie cieszyć wraz z klientem z
    > nowego nabytku. Wystarczy lubić to, co się robi.

    Bardzo rzadko spotykana rzecz, zadowolenie z wykonywanej pracy. Tak trzymaj.
    Jaką marką handlujesz?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 27. Data: 2012-11-11 12:52:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > niestety tu kitujesz

    A czego się spodziewałeś po handlarzu starzyzną?
    Kłamstwo ma wpisane w umowę o pracę.

  • 28. Data: 2012-11-11 15:57:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 20:11:01 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):

    > Dostać samochód zatankowany do pełna i oddać w podobnym stanie to pełen
    > luksus. Mój samochód ciągle się psuje

    To moze w ramach ostrzezenia napisz, co to za marka.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 29. Data: 2012-11-11 16:05:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Bardzo rzadko spotykana rzecz, zadowolenie z wykonywanej pracy. Tak
    > trzymaj. Jaką marką handlujesz?

    Daewoo ;)

  • 30. Data: 2012-11-11 17:17:44
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sun, 11 Nov 2012, Maciek wrote:

    > To moze w ramach ostrzezenia napisz, co to za marka.

    Ten to akurat Fiat Bravo. Chociaż uwagi dotyczące procesu sprzedaży
    dotyczyły VW.