  • Data: 2015-07-01 19:54:39
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a zwrot po 2 dniach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To nie jest konkretna odpowiedź.
    > HINT: Jak znalazł jakiś problem, który znajomy skrzętnie ukrył, to jak
    > najbardziej ma prawo zwrócić taki samochód.

    Jak okłamał to jak najbardziej.
    Ale jak ukrył to juz chyba niestety niekoniecznie?

    Sprzedajesz auto, na pytania kupujego mówisz: nie mam czasu na zachwalaniae
    auta za 1500, widzi Pan co to za auto, prosze ogladac do woli. Bierze Pan
    czy nie?

    Po dwoch dniach okazuje się, że powiedzmy auto jest krzywe i nie da sie nim
    jezdzic.

    Czy jest niezgodne z opisem/umowa?