  • 1. Data: 2002-02-28 14:31:49
    Temat: Stale lacze Warszawa Srodmiescie
    Od: Jakub ZAK <j...@s...waw.pl>

    Czy ktos wie jakie sa opcje stalego dostepu do internetu w
    Warszawie Srodmiescie (konkretnie Jana Pawla II, naprzeciwko
    Ilmet Tower, osiedle Za Zelazna Brama). ACN co pol roku mowi ze
    za pol roku a SDI tez odpada bo TP nie moze nawet poprowadzic mi
    zwyklego kabla i mecze sie z radiolinia.

    Z gory dziekuje za informacje i pozdrawiam,

    Kuba

  • 2. Data: 2002-02-28 21:30:24
    Temat: Re: Stale lacze Warszawa Srodmiescie
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    begin Jakub ZAK napłodził(a):

> [...]
    > za pol roku a SDI tez odpada bo TP nie moze nawet poprowadzic mi
    > zwyklego kabla i mecze sie z radiolinia.

    dokladam sie , ja zlota zaraz obok
    SDI nie ma terminali - w lape tesz nikt nie chce za "wyczarowanie"
    terminala :(
    NEO za pol roku mooooosze
    ASTER standard nigdy
    CHELLO mosze za pol roku (tak mowili pol roku temu lol)

    Tan z TPSA zROFLOWAL mnie propozycja polsraki 2mbit :)

    Czekam na Radiolacze ze Sferii ale oni tesz ciagle odkladaja wejscie z
    internetem i z 40zl wymyslili sobie jusz 140zl :|

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://kiti.pulse.pdi.net/707

  • 3. Data: 2002-03-01 02:02:46
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Thu, 28 Feb 2002 14:31:49 +0000 (UTC), Jakub ZAK <j...@s...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    >za pol roku a SDI tez odpada bo TP nie moze nawet poprowadzic mi
    >zwyklego kabla i mecze sie z radiolinia.

    Fajnie, na Panskiej masz centrale, przy rondzie ONZ siedzibe TPI...
    Ja chce kalasznikowa i wiadetrko amunicji!!! I skrzynke granatow -
    przejde sie do tepsy i w koncu bedzie jasne dlaczego czlowiek o rzut
    beretem od centrali telefonu na drucie miec nie moze...

    --
    Darek

  • 4. Data: 2002-03-01 17:01:45
    Od: Jakub ZAK <j...@s...waw.pl>

    On Fri, 1 Mar 2002, Dariusz K. Ladziak wrote:

> [...]
    > przejde sie do tepsy i w koncu bedzie jasne dlaczego czlowiek o rzut
    > beretem od centrali telefonu na drucie miec nie moze...

    Tez mam takie mysli, w dodatku z okna mam widok na nowiutki
    wiezowiec tepsy, ba, antena od radiolinii jest w niego wcelowana
    (tak naprawde w palac kultury, ale budynek stoi po drodze :/ az
    dziw ze dziala)

    Pare osob wspomnialo o radiolaczach Sferii, ale nie mam na nich
    zadnych namiarow
    a na WWW nic nie znalazlem. Bylbym wdzieczny za info.

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 5. Data: 2002-03-01 17:02:02
    Od: Jarek Hirny <j...@k...net.pl>

    I stało się tak, że Jakub ZAK napisał(a):

    > Czy ktos wie jakie sa opcje stalego dostepu do internetu w
    > Warszawie Srodmiescie (konkretnie Jana Pawla II, naprzeciwko
    > Ilmet Tower, osiedle Za Zelazna Brama). ACN co pol roku mowi ze

    O ile mi wiadomo, to w tym miejscu działa sieć osiedlowa o nazwie
    FutureNet. Well, mam przynajmniej jednego znajomego który mieszka w tych
    okolicach i jest przez nich podłączony.

    --
    Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666
    ___________________

  • 6. Data: 2002-03-03 18:14:46
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał:

> [...]
    > przejde sie do tepsy i w koncu bedzie jasne dlaczego czlowiek o rzut
    > beretem od centrali telefonu na drucie miec nie moze...

    A nie moze. Ja dwa lata temu nie moglem w tamtej okolicy zwyklego lacza od
    TP S.A. wydzierzawic.
    Brak mozliwosci technicznych, koniec kropka. Nawet na telefon nie bylo
    szans.

    Szanse, calkiem realne, pojawily sie jak monter dostal "promocyjna" oplate.
    Lacze i 2 telefony byly w ciagu tygodnia.
    Nagle wolne druty sie znalazly, a rzekoma kolejka klientow czekajacych na
    przydzial znikla z dnia na dzien...

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 7. Data: 2002-03-03 18:15:07
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    "Jakub ZAK" <j...@s...waw.pl> napisal:
> [...]
    > za pol roku a SDI tez odpada bo TP nie moze nawet poprowadzic mi
    > zwyklego kabla i mecze sie z radiolinia.

    300 m stamtad mam lacze od Internet Partners. Poza tym to juz jest chyba
    Wola.

  • 8. Data: 2002-03-04 02:32:08
    Od: Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl>

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:

> [...]
    > Lacze i 2 telefony byly w ciagu tygodnia.
    > Nagle wolne druty sie znalazly, a rzekoma kolejka klientow czekajacych na

    Problem wynika z tego, że TPSA ma bałagan w dokumentacjach lini/studzienek lub
    owa dokumentacja jest nieakutalna.
    Widocznie wedle dokumentacji wynikało, że nia ma takich możliwości, zwykle
    jednak tak bywa, że lokalni monterzy są znacznie lepiej zorientowani w
    sytuacji, co zresztą wykorszytują...

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*
    SysAdmin @wsisiz.edu.pl