  • 1. Data: 2002-03-12 14:09:09
    Temat: Stanowisko TP S.A w sprawie dzierżawytorów cdn
    Od: "Pawel" <p...@p...lublin.pl>

    Niestety Telekompromitacja Polska S.A. klamie w zywe oczy i dalej nie chce
    zestawiac torów.
    Otrzymalem wlasnie informacje w sprawie umowy dzierżawy łączy z biura
    Obslugi Klienta, ze "Prezes TP widzi bezzasadne zawieranie umowy na tego
    rodzaju usluge" - cytat Pani z BOK-u.
    Bez komentarza.
    Chyba już czas dobrać im sie do dupy na poważnie.

  • 2. Data: 2002-03-12 17:03:01
    Temat: Re: Stanowisko TP S.A w sprawie dzierżawytorów cdn
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <a6kqdp$luo$1@news.lublin.pl>, p...@p...lublin.pl
    says...
> [...]
    > rodzaju usluge" - cytat Pani z BOK-u.
    > Bez komentarza.
    > Chyba już czas dobrać im sie do dupy na poważnie.

    No ja się wcale nie dziwię że z ich punktu widzenia świadczenie takich
    usług jest bezzasadne.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-03-12 17:03:07
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzaju usluge" - cytat Pani z BOK-u.
    > Bez komentarza.
    > Chyba już czas dobrać im sie do dupy na poważnie.

    Proponuję, żeby Pan Prezes wybrał się do Sejmu i oświadczył posłom z PSL i
    Samoobrony, że uważa telefonizację wsi za bezzasadną, gdyż jego firma nie ma
    w tym biznesu...
    Mam nadzieję, że ktoś wreszcie uświadomi tym panom (skutecznie !!!) ich
    powinności wynikające ze statusu operatora publicznego. Bo, jak na razie,
    trwa dżentelmeńska wymiana korespondencji, a my wszyscy - zmuszeni do
    korzystania z ich infrastruktury - ponosimy wymierne straty.

    pozdrowienia,
    -
    Zbigniew Sikora
    HOR.NET Polska Spółka z o.o.
    z...@h...net.pl, tel. (+48 12) 428-50-34

  • 4. Data: 2002-03-12 22:36:11
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Pawel" <p...@p...lublin.pl> wrote in message
> [...]
    > rodzaju usluge" - cytat Pani z BOK-u.
    > Bez komentarza.
    > Chyba już czas dobrać im sie do dupy na poważnie.

    Wlasnie przygotowuje krotkie pismo do URT z zapytaniem (i uwagami wlasnymi)
    o status sprawy i formalne wyjasnienia jego stanowiska - ot tak, zby Urzad
    wiedzial ze nam zalezy na czyms wiecej niz zaleniu sie na newsach ;-)
    Jak ktos chce sie dolaczyc to zapraszam, w tej chwili chce to podisac kilku
    ISP...

    pozdrawiam

    ps
    chcialem tez miedzy innymi zwrocic uwage na fakt, ze TPSA odmawiajac
    dzierzawy umyslnie zwleka z odpowiedzia na pismie - a potem sie okaze, ze
    zaczna zestawiac i dowodow na 2-3 miesieczny brak uslugi nie bedzie. TPSA na
    tym zarobi, oczywiscie na naszych stratach.

  • 5. Data: 2002-03-13 13:05:18
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiedzial ze nam zalezy na czyms wiecej niz zaleniu sie na newsach ;-)
    > Jak ktos chce sie dolaczyc to zapraszam, w tej chwili chce to podisac

    Urząd wie... Ale tu jest potrzebne skonsolidowane działanie, a nie podpis
    kilku ISP.
    Może by to pismo wystawić na widok publiczny, i zrobić jakiś formularz gdzie
    można by zbierać podpisy. Proponuję nawet dość jednoznaczego URLa:
    http://protest.isp.pl.
    Gdyby jeszcze wszyscy z nas wysłali informację do swoich klientów z prośbą o
    poparcie dla akcji, to myślę że mogłoby to miec całkiem szeroki odzew.

    pozdrowienia,
    -
    Zbigniew Sikora
    HOR.NET Polska Spółka z o.o.
    z...@h...net.pl, tel. (+48 12) 428-50-34

  • 6. Data: 2002-03-13 13:05:32
    Od: Maciej Lopacinski <M...@a...pl>

    Zbigniew Sikora wrote:

> [...]
    > Mam nadzieję, że ktoś wreszcie uświadomi tym panom (skutecznie !!!) ich
    > powinności wynikające ze statusu operatora publicznego. Bo, jak na razie,
    Tutaj troche mylisz pojecia. Operator publiczny zgodnie z obowiazujaca
    ustawa to taki ktorego dzialalnosc wymaga zezwolenia (art 2.15 Ustawy
    PT). Zezwolenia wymaga telewizja kablowa i telefonia na obszarze
    wiekszym niz jedna gmina. Tak wiec kazda kablowka i prawie kazdy
    operator telefoniczny jest operatorem publicznym.