    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Sterowanie urządzeniami z komputera. Jak?
    Date: Mon, 6 Nov 2017 15:49:35 +0100

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > Program sam się nie napisze, ktoś musi go napisać - albo Ty, albo ktoś
    > inny.

    Poguglałem trochę za tym siemensem. Widzę, że są różne klocki, nie
    sprawdzałem już który do czego, kosztują różnie. Cena jak cena, aż
    tak bardzo nie odstrasza, zważywszy, że to do fabryki. Ale jest do
    tego podręcznik, taki w rodzaju "programowanie w zarysie". Objętość
    koło trzystu stron. Wszystko napisane dla ludzi, którzy nie mieli
    wcześniej o podobnych sprawach pojęcia. Wszystko napisane, to znaczy
    nie tylko sama instrukcja, ale też sposób programowania zdaje się
    też. I to zniechęca najbardziej.

    --
    Jarek