    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stłuczka na rondzie - sprawa w sšdzie
    Date: Sun, 22 May 2011 11:46:12 +0200

    On Sun, 22 May 2011 10:40:36 +0200, Cavallino wrote:

    >Znaczy co, sugerujesz, że jest obowiązek przyznawać się do nie swoich win?

    Ja sie az tak na komentarzach do KC nie znam, ale czy nie ma czegos
    takiego ze winy karnej moze i nie ma, ale odszkowanie za szkode
    spowodowana ruchem pojazdu wyplacic jednak trzeba ?
    Zasada ryzyka czy jakos tak ...

    >A to swoją drogą, tyle, że warto zaznaczyć, że absolutnie nie uznaje swojej
    >winy.
    >I nie na ich druczku który może sugerować winę, tylko pismo własnej
    >konstrukcji.

    To wlasnie pisalem.

    Ale .. oby w Ciebie ktos wjechal a potem obys nie dostal
    odszkodowania, bo jemu pilka wypadla na jezdnie czy rowerzysta
    zajechal droge :-)

    J.