  • 91. Data: 2012-10-23 09:00:19
    Temat: Re: Strażnik Texasu
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No właśnie nie mogę pojąć dlaczego niektórzy upierają się, że taryfiarz pakował się

    > złośliwie.

    Obejrzyj 100x ten film to moze pojmiesz:
    Zlotowa po uslyszeniu klaksonu dalej napiera ile wlezie na srodkowy pas. Nie dosc, ze

    slepy to pewnie jeszcze gluchy.
    Cale szczescie jednak uslyszal jak ma zdzierany bok, sierota :)

    sz.

  • 92. Data: 2012-10-23 09:21:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 08:43:25 +0200, szufla napisał(a):

    > Wyobrazasz sobie gdyby ci ludzie mieli wydawac wyroki w imieniu RP ?
    > Co drugi poszkodowany bylby winny. Jednak w tym kraju nie jest jeszcze tak
    tragicznie
    > jakby moglo byc :)

    Ale dlaczego ? Wina obustronna, taryfiarz by sie nauczyl jezdzic i nasz
    straznik by sie nauczyl kultury na drodze i wiecej wypadkow by nie bylo.

    No chyba ze jeden raz by nie wystarczyl :-)

    J.

  • 93. Data: 2012-10-23 10:27:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A tam od razu wpuści - po prostu te pojazdy charakteryzują się
    > gównianym przyspieszeniem;) Ponadto to uważam, że autobusy to należy
    > wpuszczać, a nie oczekiwać, że one ciebie będą wpuszczać (choć tam gdzie
    > przyjęło się jeżdzić na suwak, to na ogól i kierowcy autobusów się
    > stosują).

    Ja mowie o sytuacjach gdzie Ci gosc pokazuje zebys jechal. Autobusy wpuszczam
    aczkolwiek krew mnie zalewa jak jestem chwile za przystankiem a autobusik sobie
    wesolo wrzuca kierunek i jedzie jakby mial pierwszenstwo przed wszystkimi
    i wszystkim. Jeden taki inteligent kolo M1 potrafil sie tak wpierdzielic i
    na dodatek przegubowcem przeciac trzy pasy.

    > Gdzie się toczysz, bo w Warszawie z tym problemów nie mam - jak nie
    > pierwszy, to trzeci czy piąty?

    Po Warszawie ;-) Oczywiscie trzecy czy piaty, ale mowie ze jest tez gro takich
    ktorzy uwazaja jazde po Wawie jak wojne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 94. Data: 2012-10-23 16:15:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-10-2012 08:44, szufla pisze:
    > Wreszcie pokazales kim jestes naprawde.

    No, nie doprowadziłem do kolizji więc się nie liczy co?

    --
    pozdr.

  • 95. Data: 2012-10-23 16:16:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    >No, nie doprowadziłem do kolizji więc się nie liczy co?

    A jakby ona byla bardziej uparta ? :-P

    J.

  • 96. Data: 2012-10-23 16:22:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-10-2012 16:16, J.F pisze:
    > A jakby ona byla bardziej uparta ? :-P

    Mogłem zwolnić i przyśpieszyć w momencie gdy zaczęła by wjeżdżać -
    dostałaby w prawy bok. Wtedy byłbym koleś git i szufla chciałby mi laskę
    zrobić.

    --
    pozdr.

  • 97. Data: 2012-10-23 17:54:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-10-23 10:27, AZ wrote:

    > Ja mowie o sytuacjach gdzie Ci gosc pokazuje zebys jechal.

    Zdaża się, aczkolwiek rzadko - nie ma zwykle potrzeby, bo autobus ma
    raczej gówniane przyspieszenie i jak dupa nie jesteś to się zmiescisz:P

> [...]
    > wesolo wrzuca kierunek i jedzie jakby mial pierwszenstwo przed wszystkimi

    Nie wiem, nie sprawdzałem - sam wpuszczam (co zresztą PoRD nakazuje) i
    zamiast mi się wpieprzać wesoło jedzie i na ogół dziękuje awaryjnymi.

    > Jeden taki inteligent kolo M1 potrafil sie tak wpierdzielic i
    > na dodatek przegubowcem przeciac trzy pasy.

    No jak miał zaraz w lewo skręcać, to nie bardzo da się nie przecinając
    wszystkich pasów - i przegubowcem i motocyklem;)

    > Po Warszawie ;-) Oczywiscie trzecy czy piaty, ale mowie ze jest tez gro takich
    > ktorzy uwazaja jazde po Wawie jak wojne.

    NIe zauważyłem, a jeżdzę i samochodem i znienawidzonym ponoć rowerem -
    naprawdę da się bez dzichadu w trójkącie puszki, dwupedały, motóry. Po
    prostu swięte wojny zostawiam tym co w necie się muszą wyżyć;)

    Shrek.

  • 98. Data: 2012-10-23 17:55:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-10-23 07:53, Myjk wrote:
    > Mon, 22 Oct 2012 21:29:21 +0000 (UTC), AZ

    > Jeśli chodzi o Wawę, to mam odmienne spostrzeżenia. Jak się jedzie
    > normalnie tj. nie siłowo, to nie ma problemów ze zmianą pasów. Jeśli ktoś
    > na suwaku dociska, to zazwyczaj jakiś zawarszawski sfrustrowany koziołek
    > matołek, co się nasłuchał, że w Wawie same chamy i prostaki i próbuje się
    > dopasować stylem, ale jakoś ni cholery nie pasuje.

    Dokładnie.

    Shrek.

  • 99. Data: 2012-10-23 19:08:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 23 Oct 2012 08:27:29 +0000 (UTC), AZ

    > Autobusy wpuszczam aczkolwiek krew mnie zalewa
    > jak jestem chwile za przystankiem a autobusik sobie
    > wesolo wrzuca kierunek i jedzie jakby mial pierwszenstwo
    > przed wszystkimi i wszystkim.

    W zasadzie to właśnie ma pierwszeństwo...

    > Jeden taki inteligent kolo M1 potrafil sie tak wpierdzielic
    > i na dodatek przegubowcem przeciac trzy pasy.

    Tak dla zabawy?

    --
    Pozdor Myjk

  • 100. Data: 2012-10-23 19:49:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-23 17:54, Shrek pisze:
    > On 2012-10-23 10:27, AZ wrote:
    (...)

    > NIe zauważyłem, a jeżdzę i samochodem i znienawidzonym ponoć rowerem -
    > naprawdę da się bez dzichadu w trójkącie puszki, dwupedały, motóry. Po
    > prostu swięte wojny zostawiam tym co w necie się muszą wyżyć;)

    Nie zauważasz, ponieważ jesteś generalnie "tutejszy" i nie masz
    uprzedzeń do różnych środków "transportu". AZ jest z importu, a do
    tego teraz jest dodatkowo sfrustrowany, ponieważ mu się sezon
    skończył. W DC jest generalnie spokój i kultura - zwykła ewolucja.
    Przy takich korkach i takim ruchu to trudno, by było inaczej.
    Buraków się zawsze znajdzie, ale odsetek tego niewielki.