  • 31. Data: 2012-10-22 14:24:06
    Temat: Re: Strażnik Texasu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 22 Oct 2012 14:04:24 +0200, 4CX250

    > Nie miał takiej możliwości. Miał na plecach spory pojazd
    > i ryzykował że mu z dupu garaż zrobi.

    Niech to udowodni przed sądem. Poza tym... problem
    polega na tym, że rejestrujący nawet nie ujął gazu.

    > Albo w nerwach pomylił hamulec z gazem.

    Tyle czasu go mylił? Takie tłumaczenia to może stawiać w swojej obronie
    jedynie facet bez jaj. Już abstrahując od faktu, że gdyby faktycznie
    pomylił hamulec z gazem to sytuacja wyglądałaby skrajnie inaczej.

    > Taksówkarz miał prawo "nie widzieć"
    > to ten ma prawo spanikować.

    Za "panikowanie" też się ponosi odpowiedzialność.

    --
    Pozdor Myjk

  • 32. Data: 2012-10-22 14:30:47
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Ma, tylko ze taksowkarzowi za niewidzenie nalezy sie mandat, to jemu za
    > spanikowanie nalezy sie mandat.

    Taksówkarz widział kogo ma z lewej mijając się znim. On więc celowo "nie
    widział" a ten drugi to przez niego spanikował, a nie że tak sobie chciał.

    Marek

  • 33. Data: 2012-10-22 14:33:24
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-21 21:39, jerzu pisze:

    > Skąd się tacy biorą?
    >
    > http://www.youtube.com/user/marcinmizgalski/videos?f
    low=grid&view=0

    Fajny jest - w sumie te filmiki to powinna obejrzeć policja
    i skierować wniosek o zatrzymanie uprawnień, czy jakieś badania
    psychiatryczne.

  • 34. Data: 2012-10-22 14:38:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup

    >Taksówkarz widział kogo ma z lewej mijając się znim. On więc celowo
    >"nie widział" a ten drugi to przez niego spanikował, a nie że tak
    >sobie chciał.

    Tym niemniej art 3 PoRD jest dosc wyrazny.
    I niejednego sad skazal za brak wlasciwego "manewru obronnego".

    A jak sad zobaczy to nagranie, to moze dojsc do wniosku ze to nie
    zadne spanikowanie, tylko celowe wywolanie "wypadku".

    J.

  • 35. Data: 2012-10-22 14:44:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 21 Oct 2012 22:27:41 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    Ten? http://www.youtube.com/user/kszysiek73 :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 36. Data: 2012-10-22 14:44:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-22 13:53, szufla pisze:

    > Natomiast z obowiazku unikniecia kolizji latwo wybrnac, np. z ostrego hamowania

    Ciężej natomiast uzasadnić dodanie gazu, które i widać i słychać dość wyraźnie.

  • 37. Data: 2012-10-22 14:46:10
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Fajny jest - w sumie te filmiki to powinna obejrzeć policja
    > i skierować wniosek o zatrzymanie uprawnień, czy jakieś badania
    > psychiatryczne.

    Masz okazje sie wykazac, donies !:) Uwazaj tylko, zebys nie wyszedl na glupka :/

    sz.

  • 38. Data: 2012-10-22 14:49:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ciężej natomiast uzasadnić dodanie gazu, które i widać i słychać dość wyraźnie.

    Juz to uzasadnialem, kolejne dyskusje na ten temat nie maja sensu bo beda trwac w
    nieskonczonasc i kazdy bedzie mial swoje racje.

    sz

  • 39. Data: 2012-10-22 14:50:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Tym niemniej art 3 PoRD jest dosc wyrazny.
    > I niejednego sad skazal za brak wlasciwego "manewru obronnego".

    Tzn, kogo ? Chetnie poczytam ile bylo tych przypadkow i w jakich okolicznosciach.

    > A jak sad zobaczy to nagranie, to moze dojsc do wniosku ze to nie
    > zadne spanikowanie, tylko celowe wywolanie "wypadku".

    Dobry zart :)

    sz.

  • 40. Data: 2012-10-22 14:52:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-22 14:46, szufla pisze:

    > Masz okazje sie wykazac, donies !:) Uwazaj tylko, zebys nie wyszedl na glupka :/

    Ale ty masz watpliwości, że takie zajeżdzanie dorgi, jak na kilku z nich,
    to nie jest ewidentny temat dla policji?
    Może im się nie chcieć, mogą się wykręcać że dowód słaby, że sprawca niepewny itp,
    ale jeśli mieliby 100% pewności co do autora i dowodu, to musiałby za to beknąć.