  • 81. Data: 2012-10-22 23:23:43
    Temat: Re: Strażnik Texasu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-22, <6...@6...225041.invalid> (Tom N) <6...@6...225041.invalid>
    wrote:

    > Wiesz, juz tu kiedys opisywałem "potyczkę" ze złotówą z elle.
    > Wg niego to ja miałem tyłem wyjechać na 3 pasową jezdnię, bo jemu było zbyt
    > trudno albo przodem wjechać w drogę jednokierunkową (musiałby bidak 200
    > metrów przejechać dodatkowo), albo musiałby wycofać (50 metrów) -- widok
    > pistoletu ochrony budynku resztki rozumu mu pobudził do racjonalnego
    > działania...

    Wszczonsajaca historia. Tylko co ona potwierdza?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 82. Data: 2012-10-22 23:29:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-22, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Nikt nie będzie chwalił i pamiętał tego jak kierowca
    > zaczeka/pomoże/przepuści. Za to z miejsca obsmaruje gdy zdarzy mu się
    > odjechać sprzed nosa czy wymusi pierwszeństwo. Identyczne prawa działają
    > w biznesie. Taka jest ludzka mentalność.

    A ja zauwazylem juz dosc dawno jedna rzecz - predzej wpusci cie czy ustapi
    miejsca taryfiarz, kierowca autobusu czy inny kierowca TIR-a. Zwykla osobowka
    to jeszcze przyspieszy zebys czasem na suwaku nie wbil sie przed niego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 83. Data: 2012-10-22 23:33:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-10-2012 23:29, AZ pisze:
    > miejsca taryfiarz, kierowca autobusu czy inny kierowca TIR-a. Zwykla osobowka
    > to jeszcze przyspieszy zebys czasem na suwaku nie wbil sie przed niego.

    Dzisiaj taka blond-rura prawie w d.. wjechała poprzedzającemu żeby mnie
    czasem nie wpuścić przed Piasecznem. Cóż, jako że jestem w takich
    sytuacjach złośliwy, a udało mi się zjechać wcześniej na prawy to nie
    wpuściłem jej w zamian w prawo na Magdalenkę. Musiała przebrnąć przez
    Piaseczno.

    --
    pozdr.

  • 84. Data: 2012-10-22 23:39:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-22, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > sytuacjach złośliwy, a udało mi się zjechać wcześniej na prawy to nie
    > wpuściłem jej w zamian w prawo na Magdalenkę. Musiała przebrnąć przez

    Czyli jest cham i zlosliwiec tak jak ten z Ele :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 85. Data: 2012-10-23 00:13:59
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-10-22 08:34, neoniusz pisze:
    > Stad:
    > http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marcin-mizgalsk
    i-prezesem-mobijoy

    To wyjaśnia skąd ta mania wyższości.

  • 86. Data: 2012-10-23 00:58:56
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Sunday, October 21, 2012 9:39:40 PM UTC+2, jerzu wrote:
    > Skąd się tacy biorą?

    No ja Ci nie odpowiem, ale za 2 miesiace mitrz cietej riposty, Adam P napisze
    salomonowy wyrok w jednym zdaniu ;-)
    --
    Dman-666
    AUY ASB,668.942 ASB

  • 87. Data: 2012-10-23 06:05:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-10-22 23:29, AZ wrote:

    > A ja zauwazylem juz dosc dawno jedna rzecz - predzej wpusci cie czy ustapi
    > miejsca taryfiarz, kierowca autobusu czy inny kierowca TIR-a.

    A tam od razu wpuści - po prostu te pojazdy charakteryzują się
    gównianym przyspieszeniem;) Ponadto to uważam, że autobusy to należy
    wpuszczać, a nie oczekiwać, że one ciebie będą wpuszczać (choć tam gdzie
    przyjęło się jeżdzić na suwak, to na ogól i kierowcy autobusów się
    stosują).

    > Zwykla osobowka
    > to jeszcze przyspieszy zebys czasem na suwaku nie wbil sie przed niego.

    Gdzie się toczysz, bo w Warszawie z tym problemów nie mam - jak nie
    pierwszy, to trzeci czy piąty?

    Shrek

  • 88. Data: 2012-10-23 07:53:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 22 Oct 2012 21:29:21 +0000 (UTC), AZ

    > Zwykla osobowka to jeszcze przyspieszy zebys
    > czasem na suwaku nie wbil sie przed niego.

    Jeśli chodzi o Wawę, to mam odmienne spostrzeżenia. Jak się jedzie
    normalnie tj. nie siłowo, to nie ma problemów ze zmianą pasów. Jeśli ktoś
    na suwaku dociska, to zazwyczaj jakiś zawarszawski sfrustrowany koziołek
    matołek, co się nasłuchał, że w Wawie same chamy i prostaki i próbuje się
    dopasować stylem, ale jakoś ni cholery nie pasuje.

    --
    Pozdor Myjk

  • 89. Data: 2012-10-23 08:43:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > zabawny jest ten front obrońców kutasa w busie...

    Wyobrazasz sobie gdyby ci ludzie mieli wydawac wyroki w imieniu RP ?
    Co drugi poszkodowany bylby winny. Jednak w tym kraju nie jest jeszcze tak tragicznie

    jakby moglo byc :)

    sz.

  • 90. Data: 2012-10-23 08:44:56
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > a udało mi się zjechać wcześniej na prawy to nie wpuściłem jej w zamian w prawo na
    > Magdalenkę. Musiała przebrnąć przez Piaseczno.

    Wreszcie pokazales kim jestes naprawde.

    sz.