  • 21. Data: 2010-02-19 14:56:10
    Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Co do Colta, czy Civica. Rozbicie seicenta na szutrach, czy innych
    > treningach mniej boli, niz rozbicie kazdego innego auta. Prawda?

    Myślę, że połamane nogi i ręce tudzież rozbite czoło o szybę boli tak samo
    lub porównywalnie podobnie :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 22. Data: 2010-02-19 15:25:34
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    MarcinJM wrote:

    > Czujnikiem zegarowym mierzone. Idealne. Zreszta nawet nowki Brembo
    > zalozylem "na probe". To samo.

    Tarcza sprawdzane na samochodzie ?

    Lożyska piast, koła, opony ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 23. Data: 2010-02-19 18:18:45
    Od: "Marcus Wright" <x...@c...pl>

    > Tyle, ze wspolczesne fury sa dosc ciezkie. U mnie przelicznik jest 1KM na
    > 10kg z szoferem. Wiem, wiem, zadna rewelacja. Natomiast dosc przyzwoity to
    > wynik, jesli spojrzec na poniesione naklady.

    Colt/Civic poniżej 1000 KG.
    1 KM na 10KG to spokojnie lepiej niż 10s do setki. ;) Generalnie:
    GRATULACJE. :)

  • 24. Data: 2010-02-19 18:27:11
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Agent 0700 pisze:

    > Myślę, że połamane nogi i ręce tudzież rozbite czoło o szybę boli tak
    > samo lub porównywalnie podobnie :-)

    Wiec po co dorzucac do tego jeszcze koszty materialne? ;)

    MarcinJM

  • 25. Data: 2010-02-19 19:10:27
    Od: "xs" <x...@N...gazeta.pl>

    Marcus Wright <x...@c...pl> napisał(a):

    > Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie)
    czy
    > Civic 1.4 iS 90KM.

    Civic VIgen iS to mul straszny, okolice 11s do 100, wybebeszone SC z 1.2 MPI
    powinno robic okolice 9.5s do 100km/h. Wiem, bo kolega ma ten silnik w budzie
    CC i z wnetrzem robi wlasnie podobne czasy, co daje podobne osiagi jak
    wymieniony wyzej Colt... Zreszta Colta pociskiem bym nie nazwal, zbiera sie
    poprawnie ale w swojej klasie pojemnosciowej na zawodach opierdoli go kazda
    Honda ;)

    > Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:)

    Szybkie auto w swojej klasie (do 1300 lub 1400ccm w zaleznosci od regulaminu
    zawodow). Z drugiej strony przyjedzie Swift i pozamiata ;) Ale juz powalczyc
    mozna takim sprzetem :D

  • 26. Data: 2010-02-19 19:16:27
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > A jaki jest efekt? I tak nadal objedzie Cię każde auto ~90-100 KM...
    > Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie)
    > czy Civic 1.4 iS 90KM.

    uwierz mi ze naprawde sie ladnie zbiera to to - ten 1.2 przy takiej masie
    duzo daje:) nic wiekszego tam nie wlezie a pod ten silnik mocowania pasuja i
    nnajmniej jest pieprzenia sie:) to jest prawdziwy tuning
    a nie obwieszanie sie kilogramami naklejek (wylaczajac pmsowa;PP)

    tu rozpedzasz mala bude tak ze robisz zdziwko na skrzyzowaniach:)))

    mielismy tu na grupie kolege sympatycznego o niepamietam jakim nicku, ktotry
    do swojego trabanta wsadzil chyba 1.3 albo 1.4:) jakbys widzial jak to sie
    zbieralo spod swiatel:)))))))))))))))) ja swoim punto1 (1t/75km) nie mialem
    szans:)

    tak trzyamc:)
    sir

  • 27. Data: 2010-02-19 19:22:25
    Od: "roberts" <r...@p...net>

    > Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

    Lepiej bylo wsadzic motor z Punto GT 1.4 Turbo. Juz widzialem taki projekt.

  • 28. Data: 2010-02-19 19:37:15
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moja jedyna uwaga to strasznie długi dolot, ktory moze troche przeszkadzac

    Czay taka przeróbka dolotu jest w ogole prawidłowa? powinien byc chyba
    blisko airbox i ew. rezonator. Mysle ze taka długa rura moze ostro mieszac

  • 29. Data: 2010-02-19 19:52:45
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Arbiter pisze:
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czay taka przeróbka dolotu jest w ogole prawidłowa? powinien byc chyba
    > blisko airbox i ew. rezonator. Mysle ze taka długa rura moze ostro mieszac

    Cos na szybko musialem zrobic. Dolot bedzie robiony wg. wskazan z
    hamowni po zmianie walka. Obecnie nie ma to sensu, tzn: pieniadz
    wywalony w bloto.
    Wlasciwie dla seryjnego walka dolot mimo wszystko powinien miec jakas
    dlugosc + jakas objetosc. Najlepiej wyliczona :)

    --
    pozdrawiam
    MarcinJM

  • 30. Data: 2010-02-19 20:29:55
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    MarcinJM pisze:
    > http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
    >
    > Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
    > Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
    > pedalu sprzegla.
    > Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.

    Jak taka przekładka wygląda czasowo? Długo robiłeś? Sam robiłeś? Dużo
    rzeczy może ugryźć w dupę? Zastanawiam się czy nie kupić jakiegoś CC lub
    SC i nie zrobić podobnej przekładki - w ramach nazwijmy to hobby. Nie
    mam wykształcenia mechanicznego, na codzień siedzę w IT, ale wymienić
    amortyzatory, tarcze i klocki hamulcowe w samochodzie czy gaźniki w
    motocyklu potrafię. W skrócie - opowiedz coś więcej o całym procesie
    przygotowania sprzętu i samej przekładki.

    ganda