  • 11. Data: 2008-01-13 14:22:55
    Temat: Re: Swiatlowod wzdloz gazociagu (dielektryk), da sie czy przepisy zabraniaja ?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > To co, cmentarz poddałeś i teraz gaz? Zamów sobie szkolenie u kogoś mającego
    > doświadczenie w budowaniu instalacji podziemnych - odnośnie podstawowych
    > przepisów dotyczących odległości od różnych mediów itp.

    nie mam czasu i kasy na takie szkolenia

    znaczy kasa by sie moze znalazla, ale z czasem krucho :(

    futszaK

  • 12. Data: 2008-01-13 21:53:51
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sun, 13 Jan 2008 09:22:55 -0500 I had a dream that futszaK <f...@g...com>
    wrote:
    >nie mam czasu i kasy na takie szkolenia
    >znaczy kasa by sie moze znalazla, ale z czasem krucho :(

    Bez takiej wiedzy stracisz dużo więcej czasu kombinując dalej te swoje
    nierealne pomysły.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 13. Data: 2008-01-15 02:18:52
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Bez takiej wiedzy stracisz dużo więcej czasu kombinując dalej te swoje
    > nierealne pomysły.

    Drogi Przyjacielu.

    Jak we wszystkim tak i tutaj najistotniejszym elementem jest tak zwana
    rownowaga, w tym wypadku miedzy celem a srodkami

    Poki co zbudowanie swiatlowodu w miasteczku dla mnie jest taka samo
    realne jak zbudowanie elektrowni slonecznej na Ksiezycu czyli hmmmm....
    interesujace, wiedza sie moze przydac kiedys tam, ale szkoda czasu i
    srodkow zeby sie tym zajmowac glebiej jak googlanie czy zadawanie na ten
    temat pytan na news-ach

    futszaK

  • 14. Data: 2008-01-16 19:08:06
    Od: futszak <f...@g...com>

    Krzysztof Lewandowski wrote:

    > A dowaidywales sie moze 'w monopolu' czy jest cien szansy na dzierzawe z
    > ich koryt?

    dowiedzialem sie ze jedna z okolicznych kablowek korzystajaca z kanalow
    monopolisty jak miala wprowadzac Internet to musiala w ciagu miesiaca
    znalezc sobie inne miejsce na swoje kable....

    > To jednak wyglada na bardziej realne niz dogadywanie sie z
    > bobami budowniczymi...
    > przynajmniej na moje oko...

    poki co ja szukam mozliwosci wrzucenia czegos na zasadzie "przyda sie
    kiedys"

    futszaK

  • 15. Data: 2008-01-16 20:46:52
    Od: Krzysztof Lewandowski <a...@x...pl>

    futszaK pisze:

> [...]
    > temat pytan na news-ach
    >

    > futszaK

    A dowaidywales sie moze 'w monopolu' czy jest cien szansy na dzierzawe z
    ich koryt? To jednak wyglada na bardziej realne niz dogadywanie sie z
    bobami budowniczymi...
    przynajmniej na moje oko...

    pzdr kris

  • 16. Data: 2008-01-17 09:47:05
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@g...home>

    Dnia 16.01.2008 futszak <f...@g...com> napisał/a:
    > dowiedzialem sie ze jedna z okolicznych kablowek korzystajaca z kanalow
    > monopolisty jak miala wprowadzac Internet to musiala w ciagu miesiaca
    > znalezc sobie inne miejsce na swoje kable....
    I pewnie dostarcza ten internet, a TPSA ma g i konkurencje, a tak
    przynajmniej na dzierzawie by zarobila. Ot myslenie o zysku.

    --
    Jaroslaw Berezowski