  • 111. Data: 2014-06-05 21:23:12
    Temat: Re: Świece żarowe.
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 czerwca 2014 21:18:35 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Dnia Thu, 05 Jun 2014 13:10:31 +0200, collie napisaďż˝(a):

    Rudolfowi

    > Ja te zasady znam, ty nie masz o nich pojecia.
    >

    > --
    >
    > //\/\aciek
    >
    > docktor(a)poczta.onet.pl

    Zasada jest ta sama. Budowa silników się ciut zmieniła. Rudolf z litra pojemności
    wyciągał konia mechanicznego. Teraz wyciągają sto koni i więcej z litra.

  • 112. Data: 2014-06-05 21:24:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Jun 2014 13:38:39 +0200, collie napisał(a):

    > Czego nie można uzyskać w ten sposób akurat w Ursusie
    > i starszych dieslach samochodowych,

    Mialem auto z Andoria 4c90. Silnik rodem z lat 60. Nie raz i nie dwa
    odpalalem go bez swiec - a to padl przekaznik, a to akumulator zdechl.
    Aha, zanim zaczniesz cos zmyslac, to informuje, ze swiece w Andorii wlacza
    sie tylko recznie.

    Odpalalem rowniez morskie, jednocylindrowe diesle w lodziach rybackich -
    one w ogole nie maja zadnej elektryki, tylko korbe, kolo zamachowe i
    odpreznik. Wiec przestac pieprzyc, bos w dupie byl i gowno widzial. I gowno
    wiesz.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 113. Data: 2014-06-05 21:29:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Jun 2014 17:22:06 +0200, collie napisał(a):

    > Krótko mówiąc - da się, czyli się nie da.

    "Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a
    potem pokona doświadczeniem"

    Idziesz so KF-a, trollu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 114. Data: 2014-06-05 21:45:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 5 Jun 2014 20:22:49 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Do SUV też tyle kosztują, oczywiście nie do każdego.

    Miałem w reku fakturę na komplet felgi + opony do Audi Q7. Ponad 17
    tys. zł. :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 115. Data: 2014-06-05 22:28:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.06.14 22:40, WS pisze:

    > bo to nie sa diesle ;)
    > gaznikowe silniczki 2T na mieszanke metanolu z olejem do smarowania, nawet mam ze 2
    takie...

    No popatrz, a temat jest o świecach żarowych w silnikach diesla. ;-)

    --
    collie

  • 116. Data: 2014-06-05 22:40:57
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 5 czerwca 2014 17:32:44 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
    podgrzewana elektrycznie na czas rozruchu, po odpaleniu i odlaczeniu zasilania
    zarzenie podtrzymuje energia spalanego paliwa...

  • 117. Data: 2014-06-05 22:42:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.06.14 21:29, Maciek pisze:

    > Idziesz so KF-a, trollu.

    Za Wikipedią - cechy trolla:
    - częste nazywanie innych dyskutantów trollami internetowymi;
    - ceremonialne używanie filtrów (np. killfile'a): troll uroczyście obwieszcza,
    że jego oponent ma znaleźć się w filtrze trolla, przy czym bardzo często i tak
    tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta (czasem tylko próbuje udawać,
    że je filtruje);

    --
    collie

  • 118. Data: 2014-06-05 23:02:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h5i1p95bbifdk6m03q5ddumeravflnt6kq@4ax.
    com...

    > Miałem w reku fakturę na komplet felgi + opony do Audi Q7. Ponad 17
    > tys. zł. :)

    A to zaprzecza mojemu stwierdzeniu czy je potwierdza?
    Opony cross do Dustera kosztują od 350 do 500 zł, o nich pisałem.
    Rozmiar ma dość typowy.

  • 119. Data: 2014-06-05 23:35:16
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 5 Jun 2014 23:02:48 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A to zaprzecza mojemu stwierdzeniu czy je potwierdza?

    Raczej taka ciekawostka :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 120. Data: 2014-06-06 00:53:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Cecha głupka - odpowiada na PLONKa.

    Inaczej byś się nie załapał między wódkę a zakąskę, bastardzie po Arnoldzie
    Buzdyganie.

    --
    collie