    From: "Agent" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
    Date: Sun, 29 Aug 2010 13:25:11 +0200

    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i5dbbv$5i4$1@news.task.gda.pl...
    > Już wspomniałem tutaj, zwracając się do
    > P.T. Znawców samochodów, o lampce kontrolnej
    > sygnalizującej awarię silnika w chevrolecie
    > lacetti 1.4, 4-letnim. Teraz mam pytanie
    > kolejne. Co zrobić, kiedy obwód wysokiego
    > napięcia jest w porządku, a lampka zapala
    > się nadal? A tester melduje błąd zapłonu?
    > I samochód sporadycznie szarpie? Nawet dwa
    > razy zgasł silnik na skrzyżowaniu, ale dał
    > się uruchomić od razu? I kiedy lampka czasem
    > gaśnie, czasem mruga, ale ostatnio najczęściej
    > się pali?
    >
    > Sprawdziłem metodą prób, że cewka, przewody
> [...]
    Ale tu nie ma co dumać. Kontrolka się pali więc jest błąd który musisz
    zczytać. Jak nie w ASO Gdańsk to gdziekolwiek indziej gdzie da się ten błąd
    zczytać. I nie musi to byc tylko warsztat zajmujący sie Chevroletami. Sam
    odczyt błędu możliwy jest na wielu softach. Potem albo zostawiasz auto u
    tego co Ci odczyta albo sam dłubiesz dalej.