    From: Jan <k...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
    Date: Mon, 30 Aug 2010 10:36:07 +0200

    Uwaga! Trafiłem w sieci na opis podobnego problemu.
    A może nawet takiego samego?

    CYTAT:
    =================
    Kontrolka silnika w lacetti, temat drażniący nie tylko z uwagi samego
    światełka ale i podawanych kosztów, postaram się ulżyc wszystkim którzy
    maja wydać te 2000zł, otóż miałem ten sam problem, w necie naczytałem
    się o wypadaniu zapłinów i rożnych innych rzeczach, a tu przosze koszt
    naprawy UWAGA 150ZŁ !!! TAK TAK, TYLKO 150 ZŁ. Problem pojawił się zaraz
    po kupnioe lacetti, pojechałem do zaufanego i dobrze cenionego zakładu
    który to był przez kilka lat podwykonawcą opla w krośnie, pozniej. Otóż
    pan podłączył mi chevi odczytał błąd zapłonu pomyślał i mówi tak" to
    napewno zawór recyrkulacji spalin, one tak maja, przeczyścimy" zawór
    odbył kompiel i w czymśtam ultradzieki go pomasowały ale jak się okazało
    nie był i tak zdolny do dalszej pracy, więc mój fachura mówi" szczerze
    on tu nie jest potzrebny więc go wyłączymy". Od TAMTEJ PORY NIC ZADNYCH
    SPADKOW MOCY KONTROLKA PO TZRJECHANIU 10000 ZASWIECILA SIE 2 RAZY, LECZ
    PO 3 URUCHOMIENIACH SILNIKA ZGASLA NA DOBRE, PO KLOPOCIE.

    Czy wie ktoś z kolegów, co to takiego ten
    zawór recyrkulacji spalin?

    Jan