  • Data: 2019-09-12 08:35:51
    Temat: Re: Szkoda całkowita, niskie odszkodowanie, samochód zastępczy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.09.2019 23:00, PlaMa wrote:

    > Nie do końca rozumiem. Fakturami na co?

    Jeżeli coś naprawiałeś, np. miałeś dopiero co założone nowe turbo albo
    oddałeś do zakładu detailingowego i lakier miałeś odnowiony.

    > Wydawałoby mi się, że musi dać tyle pieniędzy żeby starczyło na kupno na
    > wolnym rynku podobnego auta.

    I pewnie tak jest wg katalogu którym podpiera się ubezpieczyciel (np.
    audatexu). Jak na rynku nie ma takiej oferty, to zbierz kilka linków i
    napisz odwołanie samodzielnie - a nuż, widelec przeleją Ci kilka stów
    więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz