  • 11. Data: 2013-05-21 18:09:35
    Temat: Re: Szkolenia/seminaria/warsztaty z EMC -> CE
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > choć jeszcze nie wiem gdzie to OBR CTM jest.

    Tam gdzie psy szczekają ... inaczej, czyli Gdynia, ul. Dickmana 62
    (dla "spieszonych": autobusem 152 do końca i jeszcze 3 minuty dalej
    prosto - budynku nie da się nie zauważyć).

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 12. Data: 2013-05-21 20:07:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "stary grzyb" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tam gdzie psy szczekają ... inaczej, czyli Gdynia, ul. Dickmana 62
    > (dla "spieszonych": autobusem 152 do końca i jeszcze 3 minuty dalej
    > prosto - budynku nie da się nie zauważyć).

    Faktycznie koniec świata.
    Ale jakieś super tajne to centrum bo na Google Maps jest a jakoby nie było
    :-)
    P.G.

  • 13. Data: 2013-05-21 21:42:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    /termine_pbs/Seminare_1.php

    no fajnie, też się chyba wybiorę...Chociaż muszę dojechać z Łodzi do
    Warszawy. Mam nadzieję, że będzie warto...

    Któryś z kolegów się wybiera na to w Warszawie ?

  • 14. Data: 2013-05-21 23:56:47
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Któryś z kolegów się wybiera na to w Warszawie ?

    Wybieram sie o ile nie bedzie to bladym switem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2013-05-22 07:37:07
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 21.05.2013 21:42, sundayman pisze:

    > no fajnie, też się chyba wybiorę...Chociaż muszę dojechać z Łodzi do
    > Warszawy. Mam nadzieję, że będzie warto...
    >
    > Któryś z kolegów się wybiera na to w Warszawie ?

    Byłem 3 lata temu na seminarium Wurtha i było warto.
    Seminarium prowadzone było po angielsku - dla niektórych może to być
    przeszkodą.

    W tym roku wybieram się do Wrocławia.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 16. Data: 2013-05-22 16:03:35
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-21 23:56, Pawel O'Pajak pisze:

    > Powitanko,

    > Wybieram sie o ile nie bedzie to bladym switem.

    No właśnie, a ktoś wie, o której ?
    Bo nie widziałem informacji, a też nie bardzo mi się chce podnosić o 5
    rano, żeby np. na 8 dojechać...

  • 17. Data: 2013-05-22 16:24:42
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-05-21 20:07, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "stary grzyb" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie koniec świata.
    > Ale jakieś super tajne to centrum bo na Google Maps jest a jakoby nie
    > było :-)

    Bo tam fajne rzeczy robią.
    Jakby co, to ja się wybieram, ale być może będę miał komplet w
    samochodzie, a być może będę jechał sam.

    Pozdrawiam

    DD

  • 18. Data: 2013-05-23 07:50:17
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Dziękuję za info o Wurth Elektronik. Zapewne czegoś ciekawego można się
    dowiedzieć.
    Czy miał ktoś doświadczenie z Polskim Centrum Badań i Certyfikacji w
    zakresie szkoleń?

    --
    Michał

  • 19. Data: 2013-05-24 12:12:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 May 2013, Adam Dybkowski wrote:

    > Jakiś czas temu rozbierałem 4-portowy hub USB 2.0. Porównałem wzorcowy
    > schemat aplikacyjny z PDFa głównego scalaka z tym, co fizycznie znalazło
    > się na płytce.
    > Takiej skali oszczędności jeszcze nie widziałem - pominięto ponad
    > połowę zalecanych elementów, począwszy od dławików przeciwzakłóceniowych
    > i transili aż po dedykowane scalaki sterowania zasilaniem portów USB
    > (detekujące prąd pobierany przez urządzenie
    > i wyłączające

    "Prawie wyłączające", bodaj 100mA, zgadza się?

    > linię zasilającą na życzenie głównego scalaka huba).

    Ale właśnie ten układ, ograniczający prąd do 500mA (po "zezwoleniu")
    jest powodem niedziałania części dysków przenośnych, które potrzebują
    ponad pół ampera, czyli to jest "naginanie normy na żądanie rynku" :P
    (kosztem możliwości odparowania czegoś w razie zwarcia, ale cóż :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2013-05-27 14:36:26
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,