    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Szukam: edytor stron internetowych.
    Date: Sat, 7 Apr 2018 18:35:02 +0200

    W dniu 2018-04-07 o 18:00, m...@g...com pisze:

    > polecam Brackets Open Source.

    Potwierdzam, że to fajny edytor. Ma jednak fatalną wadę: live view
    zacina się - nie odświeża dość często. Trzeba restartować w kółko.
    Kiedyś w zespole pracowałem na nim i wszyscy mieliśmy podobny problem.
    Pracując w korporacji (Full Stack Developer), uzyskałem zgodę na
    stosowanie własnej licencji na Adobe (w tym Dreamweavera). Właśnie z
    tego względu.

    Ale... nie ma róży bez kolców. Tak czy owak do edycji PHP DW nadaje się
    tak sobie. Nie jest zły ale nie ma wsparcia dla przestrzeni nazw. Jeśli
    pliki PHP nie zawierają require/include do fizycznych lokalizacji na
    dysku, to nie ma mowy o podpowiadaniu składni z klas. Tak więc do PHP
    należy raczej użyć coś w rodzaju darmowego NetBeans itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek