  • 1. Data: 2011-03-09 12:23:54
    Temat: Szukam filmu
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Witam,

    szukam filmu, ktory kiedys widzialem na jakims portalu typu youtube lub
    vimeo. Niestety pamietam tylko tyle:

    - nagrane kamera na kasku lub na zbiorniku
    - przez wiekszosc czasu gosc jedzie na gumie
    - w tle muzyka elektroniczna (raczej spokojna), co jakis czas kobitka
    spiewa cos w stylu "for just one day feel free"
    - wydaje mi się, że motocykl to R6/R1
    - krajobraz skandynawski
    - filmik dość długi - kilka minut

    Kojarzy ktoś?

    Dzięki i pozdrawiam,

    --
    ganda

  • 2. Data: 2011-03-09 12:27:22
    Temat: Re: Szukam filmu
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 09.03.2011 13:23, Paweł Andziak pisze:
    > Witam,
    >
    > szukam filmu, ktory kiedys widzialem na jakims portalu typu youtube lub
    > vimeo.

    Ok, udało mi się namierzyć przez inne pytanie do googla, ale wydaje mi
    się że widziałem w lepszej jakości. Ma ktoś może?

    http://www.youtube.com/watch?v=wwjwpFZ2Qr4

    --
    ganda

  • 3. Data: 2011-03-09 18:34:38
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Ok, udało mi się namierzyć przez inne pytanie do googla, ale wydaje mi
    > się że widziałem w lepszej jakości. Ma ktoś może?
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=wwjwpFZ2Qr4
    >
    > --

    CO W TYM TAKIEGO FAJNEGO?

  • 4. Data: 2011-03-09 18:56:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Mar, 19:34, "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:

    > CO W TYM TAKIEGO FAJNEGO?

    Nic. Jednych kręci jazda na motocyklu drugich rozwiązywanie skrótów z
    ich nazw.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-03-09 20:14:19
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    AZ pisze:

    > Nic. Jednych kręci jazda na motocyklu drugich rozwiązywanie skrótów z
    > ich nazw.

    własnie:

    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '91 Honda Prelude 2,0 EX na sprzedaż
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

  • 6. Data: 2011-03-09 22:44:14
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    No właśnie... jazda a nie jej oglądanie, nie dość że muza chujowa
    to jeszcze widoki przeciętne.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 7. Data: 2011-03-09 22:59:35
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 09.03.2011 23:44, morghul pisze:

    > No właśnie... jazda a nie jej oglądanie, nie dość że muza chujowa
    > to jeszcze widoki przeciętne.

    To idz polataj na swoim ZZR, popodziwiaj widoki i nie zawracaj dupy.
    Potrzebny mi byl ten konkretny film. Chcesz ocenic walory artystyczne
    filmu, to znajdz jego autora i mu to napisz.

    --
    ganda

  • 8. Data: 2011-03-10 00:45:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Mar, 23:59, Paweł Andziak <g...@g...pl> wrote:

    > To idz polataj na swoim ZZR, popodziwiaj widoki i nie zawracaj dupy.
    > Potrzebny mi byl ten konkretny film. Chcesz ocenic walory artystyczne
    > filmu, to znajdz jego autora i mu to napisz.

    A komu piszesz? Bo kolega morghul nie opanował do końca chyba czytnika
    i podpiął sobie moją sygnaturkę pod swoją...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-03-10 08:36:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-09, morghul <m...@t...pl> wrote:

    > No w?a?nie... jazda a nie jej ogl?danie, nie do?ae ?e muza chujowa
    > to jeszcze widoki przecietne.

    Rozumiem ze nie ogladasz filmow na ktorych sa motocykle? Czaderski
    filmik to by byl z wyprawy czoperem na Jasna Gore z muzyka Ich Troje nie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-03-10 17:08:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-10 09:36, AZ pisze:

    > Rozumiem ze nie ogladasz filmow na ktorych sa motocykle? Czaderski
    > filmik to by byl z wyprawy czoperem na Jasna Gore z muzyka Ich Troje nie?

    Twardziele jezdza do Lichenia

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/